vad tycker ni?
nu har jag hittat hit också:) verkar vara en trevlig sida precis som andra ifokus-sidor.
Jag har tre bilder jag vill ha lite kritik på, så jag hoppas någon har tid och lust att kolla dem och skriva någon rad:)
jag är lite av en nybörjare på det här, bilderna är tagna med min lilla kompaktkamera canon powershot a530

ingen som har något att säga? 21 har läst men inga kommentarer….

Jättefina bilder :)

Jättesöta!

ingen som vill säga vad jag ska göra bättre? bilderna är helt oredigerade förutom denloggan på då;) vad kan jag göra bättre med redigering? ska jag beskära dem?
hård kritik tack! så jag kan bli bättre:)

du kan försöka komma ner till deras nivå för mer "personliga" bilder och så slipper man som stora områdena med skugga..söta bilder annars!
tycker du har fått fina bilder och dom är lite mystika, men jag tycker att du ska försöka komma ner till katternas nivå och inte fota uppifrån. Samt är skuggorna en anning irreterande. Annars väldigt fina bilder :)

tack! :) jag tror att katterna hade busat med mig om jag gått ner med kameran till deras nivå tyvärr, de är ju små kattungar:) bilderna togs i somras så att försöka få till liknande bilder går inte nu. katterna bor på olika håll nu dessutom.
ska tänka på fotonivå nästa gång, samt skuggor.
Någon annan som vill tycka till om bilderna?:)
Instämmer med #8