Kaninbilder
Fin skärpa, fina modeller och fint ljus.
Det jag tycker du ska tänka lite mer på är kompositionen. Kan ge några tips gällande den på bilderna.
#0: Ganska bra men kanske lite mindre luft nedåt eller uppåt så kaninen inte bli så centrerad.
#1: Ofta vill man ha mer luft åt hållet djuret är vänt eller är på väg. Det blir lite konstigt när det är så tätt beskuret framför djuret men mycket luft bakom.
#2: Även här för centrerad. Prova att experimentera lite mer. Ha mer luft åt något håll och se om bilden förändras.
#3: Här har du kapat örat och tassarna vilket försämrar bilden mycket. Jag hade även beskurit lite mer i vänsterkanten.
#4: På den här bilden tar det ett långt tag innan man ser vad det är. Mer luft åt båda håll så man ser hela kaninerna!
Hoppas du förstår vad jag menar. Bilderna var i övrigt jättefina… Du har lyckats riktigt bra med ljuset måste jag säga. Lycka till i fortsättningen! :)

Jättefina kaninbilder! Snygg bakgrund och fint ljus :)
alla bilder var jättefina, men gillade nog den andra bilden mest :)
#5 Tack för kritiken. Jag vet att en del bilder blev konstigta, men de är svårt att fota kaninungar som aldrig vill sitta still^^. Ska försöka beskära dem bättre nästa gång.
Vill någon mer ge kritik?
Skulle vara kul med mer kritik!
Vill ha mer kritik!