Kritik - Hund in action

#0 Härlig bild, men tänk på att inte centrera de som fukuset ska ligga på. Det ser oproffsigt ut. Skulle vilja ha lite mer luft åt höger. Svansen var avkapad tråkigt nog. Annars en superhärlig bild!
#1 Gillar inte bilden så mk. Konstigt beskärd och fukus på snön.
#2 Även denna centrerad. Mer luft åt vänster tack. Lite för mörk annars fin porträtt bild!

#0 Snyggt fångat! Gillar när snön skvätter runt kroppen. Men jag tycker bilden känns tagen lite uppifrån, och synd att du kapade svansen.
#1 Ajaj! Du har kapat alldeles för mycket på huvudet, annars bra uttryck.
#2 Snyggt steg! Bilden känns dock lite blå och mörk, testa att låta t ex Photoshop ändra färgerna (försök inte själv) eller ett annat fotoredigerings program. Tänk på att en bild som är centrerad kan kännas tråkig.
Bra jobbat!

Vilken skönhet Ofelia är! :'D <3 Men nu till bilderna..
Första bilden är den bästa, tycker jag iallafall. Skärpan är bra, momentet är super och vinkeln är också bra. ;)
Andra bilden blev väldigt tajt beskuren, hunden ser konstig ut utan ryggen. Annars fint.
Tredje bilden skulle vara jättefin om det inte blev så mörk!

#3 Tack ! Tyvärr så vart svansen avkapad då hon kom farandes i en himla fart och jag hann inte zooma ut, stod rätt nära med tyvärr.
#4 Ja, jag stod på knä och Ofelia var lite lägre ner kanske. Samma med den adnra bilden, jag hann inte zooma ut :/ Ja jag la märke till att bilden blev väldigt mörk, jag körde på dom inställningarna jag hade, tog bara tillfället i akt att fota henne.
#5 Tack ! :)