Ge mig en bild ^^
Lite flummigt inlägg kanske, men jag har tråkigt och vill ha en bild att redigera.
Tänkte att nån av er kanske har någon rolig som är lite "att bita i", men ändå inte fööör jobbigt!? :)
Så släng upp nån bild så får jag roa mig ett tag. ;D

Den andra blev såhär *den jag tyckte bäst om*:
Men! Jag fattar inte varför iFokus fick den här bilden att få jättedålig kavlitét, men inte de andra!! :O Aja, iaf så är inte bilden såhär dålig egentligen. Vill du ha den så kan jag skicka den till din e-mail så får du den i bättre kvalitét. :)
Ingen av dom blev kanske sådär superbra, men jag fick åtminstone leka lite! ;D
här har jag en glad bild du kan få göra nått kul med :) ögonen kan du ju alltid fixa :) skriva hennes namn eller nått (Berit) fritt fram :D
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Tack hörrni :)
Ska leka lite ikväll ;) höhö
Hinner nog bara med era bilder, ni som redan skickat in, så det är nog ingen idé för någon annan att skicka in en ny bild. :P

tack så mkt :D

Tack själv :D

du e duktig du :O)

#14, Haha nej så avancerat var det väl inte, men jag får väl tacka för komplimangen. ^^, thihi

#13 Den där bilden blev störtskön.
skulle vilja ha orginal bilderna :)
skulle du kunna adda mej och skicka dom till mej?

#19 Javisst :) Jag addar dig på momangen. ;)

*putt*
Vet inte om Saiop hunnit se att jag fixat den?..
ååh tack så mycket :) snyggt gjort

Här har du ett par bilder att välja på 
http://s70.photobucket.com/albums/i93/Alicedallis/mannenmyten/?start=all
Eller på varan Dalmaprick:
http://s70.photobucket.com/albums/i93/Alicedallis/Alice/?start=all
Tänkte bara hålla dig sysselsatt haha. Närå men då har du att leka med iaf, om du känner för det. Vill du ha någon i orginal strlek eller så så är det bara att säga till.

Personligen får jag bara huvudvärk och har lust att kasta ut datorn när jag ska försöka mig på photoshop, om det är där du grejjar.

#25 Japp det är photoshop. ;)
Jo, det kan att vara lite jobbigt ibland men oftast är det bara roligt enligt mig! :D
Många fina bilder du hade förresten! :) Får jag välja vilken bild jag vill? ;)

#5 åh, vad heter den hästen? den är på pricken lik en häst som vi sålde för ett år sedan. :)

# jaja…självklart välj fritt och lek bäst du vill 
Ja när man fattar något av photoshop så är det säkerligen kul!
Jag och Photoshop fungerar inte alls ihop.

#27 Hon heter Troya
Du vill inte fixa min bild ? (a

#32, Jo absolut! :D När jag inte har något viktigare för mig. ^^,
Jäg kände att jag blev lite överbelastad med bilder nu, men jag ska försöka hinna med så många jag kan. :)
Nu börjar ju skolveckan igen så jag kommer antagligen inte ha nån tid att "leka" nu i veckan.
Så jag hoppas ni inte blir besvikna om jag inte fixar er bild!
Men bilderna finns ju alltid kvar här, så när jag är "leksugen" så vet jag vart jag kan hitta lite material all pilla med. ;)
Men eftersom du verkade vilja väldigt gärna att jag skulle fixa din bild L1ll4n så ska jag fixa den ikväll. :)
Hej, vore jätte snällt om du ville kika in på den tråd som heter "hjälp med bild…"
Du kanske skulle kunna hjälpa mig

#34 Jag ska se vad jag kan göra. :)
Tackar