Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: tävlingar
Läst 298 ggr
KickanW
0

Resultat Fotoutmaning #20

Resultat Fotoutmaning #20 - Fångad 

Mycket fina bilder blev det och det var svårt att avögra om man skulle bedöma känslan eller själva fotot mest. Jag tycker ändå att jag kommit fram till ett bra beslut.

1:a är Buuc med den underbart vackra bilden på en väldigt instängd och fångad hund. Kompositionen är väldigt originell men fungerar ändå jättebra. Ljuset och färgerna passar till temat och hundens uttryck är verkligen ledset och ja, fångat.

2:a är Olysios med sin bild på hur en hund leker fånga med ett rep. Vackra färger, perfekt komposition och självklart, hunden fångar verkligen repet.**

3:a** är B.Jakobsson med den underbara bilden på ett litet barn som halvt kramar ihjäl en höna. Bilden är inte ultimat gällande kvalitet eller komposition men jag har överseende med detta då det här är den bild som verkligen skapar känslan "fångad".

Grattis alla tre! Nu lämnar jag över stafettpinnen till Buuc!

Teja-Bea
0

tack tack! =)

Grattis till överiga placerade!! Jag vart direkt fängslad av blicken i vinnarbilden… Verkligen gripande!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Buuc
0

Åh, tack! :'D Första gången jag vunnit! Jag trodde inte att jag skulle vinna. Jag ska fundera på ett nytt tema. :) Tack igen!

Saiop
0

grattis allihopa :D