Yorkie
Önskas kritik på denna bild :)
En söt yorkie jag fotade i veckan.. vad tycks om färgerna och beskärningen etc
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Färgerna är jättebra, men jag tkr att du skulle beskurit så att hela hunden var med.. Bra jobbat! :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Jag tyckte beskärningen var bra och även färgerna, men det kanske går att förstärka färgerna pyyyytte lite till? :) Det får inte bli för överdrivet, men bara lite mer färger tror jag inte skadar. :)
Dessutom kanske man kan ljusa upp den lite, vad tror du om det?
Bara några små förslag som jag tror skulle göra bilden bättre, men det var en jättesnygg bild som egentligen duger precis som den är. :)
#1 Tack så mycket, tyvärr så blev fotot sådär så kan inte beskära på annat sätt :)
#2 Jag ska testa det :) Tack för kritiken
www.tmfoto.se

Om bilden blev sådär från början (att hela hunden inte kom med) kanske man skulle kunna beskurit lite längre in på hunden, för nu är det ju en liten del bara som inte hänger med ;) Men det är en jättefin bild! :) Bra skärpa, men den känns ändå lite suddig och hunden ser inklippt ut. Vet inte varför. Det är en känsla jag får bara :S
Provade ändra på beskärningen, men det blev inget bra, så det funkar ändå sådär, för annars ser det bara konstigt ut. ;)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#4 hehe jag lovar hunden är inte inklippt :)
www.tmfoto.se
Jättesöt bild! Jag gillar den :)