Oj xD
Det är inte ofta som jag är inne på djurfoto.ifokus, vilket förmodligen är synd. Men idag har det skett något förhållandevis häpnadsväckande i min lilla värld. Bilder som jag inte tycker är fina nog att behålla, bilder som jag inte har någon användning för, bilder som knappt eller inte alls går att redigera. Sådana bilder lägger jag ut som stock dvs gratisbilder (inom vissa användningsregler).
I morse laddade jag upp nästan 50 bilder för att jag har en stock mapp med drygt 300 bilder i som helst ska bli färre. I alla fall så började folk favorisera en av bilderna som jag lade upp. När jag loggade ut från den accounten hade just den bilden blivit favoriserad av 7 andra medlemmar. När jag loggade in på den accounten kanske fem timmar senare möts jag av 70 nya meddelanden, både kommentarer på just DEN bilden och favoriter från folk :P Min bild har blivit utvald till Daily Deviant! Och i och med det visas den på första sidan då och då under dygnet (27 april). Loggade ut igen och gjorde annat i några timmar.
Nu när jag loggade in precis och kollade så är det följande statestik på bilden:
Kommentarer: 41st
Favoriseringar: 130st
Visningar: 2709st
Det "fula" med hela det här är att jag tycker själv inte att bilden är märkvärdig på något sätt och vis (bifogad bild). Dock glad över min första DD på den stockaccounten ^^

Haha, ja men det är ju alltid roligt! :D

vinbärssnäckor är alltid vackra :-)

tyvärr har jag inte hittat några själv att fota.
Har bara sett 1 sådan i mitt liv.