Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etiketttematrådar
Läst 708 ggr
JeZZifelt
0

Vilda djur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår fick vi besök av en mus i huset. ;)
Snällt satt h*n och posade på elementet så jag fick ta några kort innan hon släpptes ut i det fria. :)

Slänger upp lite bilder på sötnosen.
 Kritisera dem gärna. ;)

Tänkte att detta var en tråd där vi kunde lägga upp bilder på vilda djur *kanske redan finns en sån tråd?* och ge lite kritik till varandras bilder. :)

JeZZifelt
0

Visst är h*n söööt? :D

JeZZifelt
0

"Hittade" en hackspett i skogen också så jag lägger upp några bilder på den också. :)

*Som sagt, kritisera gärna!*

JeZZifelt
0

Tänkte lägga upp fler bilder, men det funkar inte just nu för mig.. :/ testar igen senare.

nobsan
0

Musen var ju hur söt som helst. Lite oskärpa kanske, men man har ju inte tid med något sånt när dom är så snabba. Hackspetten är också jätte fin.

JeZZifelt
0

#4 Jo, såklart. :) Inget proffessionellt foto direkt, det enda jag tänkte på var att inte störa musen för mycket och i alla fall få ett dugligt kort på den. ;)
Tack för kritiken. :)

Lägg gärna in bilder på vilda djur som ni tagit! :)

annaforsgren
0

Jättesöta bilder:) jag skulle också vilja ha en liten mus på besök

den här bilden har jag tagit på en hackspett ifrån vår balkong. det var solnedgång, så det blev bara som en svart siluette:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

JeZZifelt
0

#6 Det var ju supersnyggt när man bara såg silhuetten :D

saaraah
0

JeZZifelt - Jättesööt mus :D
Håller med om att det var en aning oskärpa, speciellt på den första bilden. Men det är svårt att hinna med vilda djur, och tama med för den delen ;D
Gillade den andra bilden mera. Fin komposition och fina färger! :)

annaforsgren - Cool bild :D Gillar silhuetter (: