Häst
Min allra första hästbild. Blev ganska näjd men hade önskat att inte gräset blivit så gult men vad gör man åt vädret;) Kansk ska ge mig ut igen nu när det regnat så mycket:)
Om bilden is sig. Det var ganska svårt att få till en bild för i hagen gick ca elva föl med mammor vilket gjorde det mycket grötigt. Denna häst fick jag dock med då den stod på kanten.
Det är ett sto som kommer från stuteriet Hornline kanske jag ska säga, vet ej namnet på henne tyvärr men fin var hon.
//Pia

En bild med en häst som betar blir lätt tråkig i sig. färgerna på hästen är det ingetfel på, gräset kan man ju inte hjälpa som sagt.. =) försök med olika vinklar, och ta när hästen inte betar.. =)
Ja jag hade helst velat ha att den t.ex tittat upp in i kameran eller dyl. Men mina rättigheter att gå in i hagen är ju inte direkt så stora utan ägarens tillåtelse. Jag kommer nog att återvända o hoppas att de inte är samlade i en klunga på samma sätt nästa gång o hoppas hoppas att de är lite mer vaksamma o intresserade av mig. Tyvärr kan jag bara ta kort från en av hagen sidor.
//Pia

du får försöka störa den, gör nåt fult, låt hgögt eller nåt så den tittar på dig =D

Jag tycker att det var jättebra för att vara första bilden :)
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Det var en jättefin bild och en jättesöt häst!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida