Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 356 ggr
TinaH
0

Katt kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej skulle vilja ha kritik på min katt.
Hård som mjuk. =)

Skickar med 3 bilder. =)

Alla bilder är odedigerade

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

TinaH
0

Här kommer Zigge igen. =)

Alla bilder är oredigerade

Mvh TinaH

TinaH
0

här kommer en sista

Alla bilder är oredigerade

Mvh TinaH

Kavitha
0

Jättefina bilder. Gillade alla, men mest de två sista.

Synd att svansen blev suddig på första bilden, men annars var det en rolig bild.

Bild 2 var jättebra! Du har lyckats fånga honom precis när han ser någonting och det ger liv i bilden.

Bild 3 var också jättebra!  Lite skarp i färgerna kanske, men annars är den jättebra. Ser ut som att han vet om att han blir fotograferar och därför modellar snyggt….hehehe.

Mkarlsson
0

gillade den sista mest. Gillar skarpheten i färgerna och vinkeln på katten. De andra 2 kändes lite röriga p.g.a trädet i bakgrunden. Och om du har ett redigeringsprogram så prova dra upp färgerna lite grann . :)

mvh / Amanda

bapsan
0

Jätte fina bilder den första är himla skön ser nästan ut som Tudor katten i kroppsställningen , de som fanns på batterier förr. Hade en sådan här söt gul kisse för många år sedan som hette Pyret. Skickar upp en bild på min arbets kamrats kisse Pixus som jag tog när den var ung katt.

[Mqvist]
0

Fina, bra skärpa osv :) Synd bara att det inte är en fri bakgrund, det är många saker bakom osv.

Saiop
0

måste bara säga att jag älskar bild 3! men enda negativa är hustaket i bakgrunden, annars en helt underbar bild!