Fotoutmaning #21
Fotoutmaning #20 - Knasigt
Jag har valt temat knasigt till denna fotoutmaning! Det jag letar efter är en bild som utstrålar glädje, en 'knasig' känsla och som gärna får en att skratta. Jag kollar såklart kvalitén på bilden, skärpan, vinkeln, o.s.v. Så bidra med din knasigaste bild och lycka till!
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
(Kom ihåg att det handlar om djurfoto)
**Tidigare teman:
#1. Sommar
#2. Tillsammans
#3. Regn
#4. Busigt
#5. Rörelse
#6. Äventyr
**#7. Mumsigt
#8. Vänner
#9. Spännande
#10. Lycklig
#11 Nytt
#12 Jul
#13 Mys
#14 Ögonblick
#15 Fri
#16 Arbete
#17 Färglatt
#18 Fartfyllt (action)
#19 Ensamhet
#20 Fångad
#21 Knasigt----
Regler
*Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat.
*Lägg gärna till information om var, när och hur.
*Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Bilden ska vara inskickad senast 5/5 -08 klockan 23.59

Här kommer en bild på min Norska skogkatt Japp som sitter och tuggar på en buske…ser allmänt "knasig" ut!
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#1 Det är inte du som har tagit den där bilden!. den kommer ifrån en djuralmanacka som jag har!, exakt den bilden.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#12 Jag har misstankar om bilden eftersom det ser ut som om hon fotat ett foto, om ni förstår hur jag menar. Om det är så så blir hon diskad..

Får man lov att byta bild?
Har tagit en mycket bättre!

Visst får man byta bild, bara man säger till! ^^ Bara en dag kvar nu, kom igen! Jag vill se fler bidrag! :D

#18 För sent! Har redan publiserat den på djurfoto nu :(

Tyvärr så är det försent för #21 och #22 att delta, eftersom tiden gick ut igår. Nu ska jag kolla igenom alla bidrag så får jag bestämma mig! :)
#23 aha de va ju synd :P
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

#24 Jaa, jag vill att ni ska gå med men regler är regler… :/

Nä, vad synd. Men det kommer en annan chans. Hoppas jag iaf. :)
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

är den avgjord ? :)