Hästbilder - KRITIK

1. Söt häst! Men ser lite rolig ut med vit bakdel. Bakgrunden är väldigt suddig, men ibland kan det vara fint. Men eftersom inte hela hästen är i centrum så blev det lite konstig på något sätt.
Annars tycker jag att den är jätte fin! Du ska se mina hästbilder. :P Det är jätte svårt att fånga hästar på bild.
2. Jätte fin häst här med! Men jag vill fortfarande ha mer av hästen i fokus. Men det är ju jag då. Andra tycker säkert att det passar in.
Vem vad tycker ni resten?
Skickar ett kort jag tog idag på en häst. Så ser du skillnaden. Du är mycket bättre.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#1 Väldigt söt häst och jag gillar bilden, men en nackdel är att hästens ena öra är vänt bakåt och det skulle varit perfekt om båda öronen var riktade framåt.
#2 Verkligen en vacker häst och fin bild i det hela, dock syns kloningen alldeles för tydligt. Så träna mer på det, samt har även på denna bilden hästen ett av öronen bakåt. Gör lite ljud eller rörelser så kanske öronen åker fram :)
Tack så mycket:D:D #3 Har precis lärt mig att klona så jag vet att det ser lite konstigt ut =P
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Något man kan tänka på då man vill fota porträtt är exempelvis att ha ett kort skärpedjup så det blir suddigt bakom. Annars är det trevligt att fota i morgon eller kvällsljus så att det bli lite varmare ton i bilder.
På båda bilderna är bakdelen på hästen högre upp än framdelen, så det ser ut som att hästarna står i nedförsbacke. Men det är bra fokuserat på hästen:)