Kommentara massor!

Men snälla?! 20 som tittat och ingen som skriver något? SÅ fula kan de väl inte vara?
Jag gillar verkligen första!

jag gillar dina foton :D
du verkar vara en duktig fotograf! :)
#0: Denna är bäst. Möjligen en lite tråkig komposition, om jag ska klaga på något :)
#1: Geten (?) försvinner alldeles för mycket i bakgrunden och så är det lite konstig komposition. Jag hade valt att visa mer av geten nedåt.
#2: Den här tycker jag faktiskt var mest jobbig och konstig. Suddigt och brusig. Passar kanske som bakgrundsbild till någon text eller liknande?
jag gillar den igemom staketet!! den var jätte fin!
Jättefina! Både getterna och bilderna ;)
Jag gillade de två första bilderna bäst. #2 var ganska suddig, men det kanske var meningen att mitten av bilden skulle vara skarp och inte resten av bilden?
#0 är fin, har bra skärpa och geten ser nyfiken/pigg ut :) Kunde ha varit lite färggladare dock.
#1 hade varit min absoluta favorit om man kanske hade sett hela frambenen på den och om geten hade tittat mot kameran.
Är det månne afrikanska dvärggetter på bilderna? Liknar iaf enligt mig :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Tyckte att de var väldigt söta, men det var någon med lite sämre skärpa, och ljuset såg lite knepigt ut ibland. Men snygg/söt helhet!
Jag lägger också upp en bild för kommentarer!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

3# Jag tror snarare att det inte var så många som kommenterade för att de inte hade något att seja till om, haha :) Så är det i alla fall för mej .. :P
Jag tycket att getterna försvinner lite i bakgrunden, men annars är det bra! :D