Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 736 ggr
Lizzan
0

Hästbilder-kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade hästar på sommarbete idag, komentera!

Lizzan
0

Bild 2

Lizzan
0

Bild 3

Mysterious
0

de 2 första bilderna säger mej inte mkt…men den sista bilden var rätt så rolig :)

Lizzan
0

#3 tack:)

här är en till bild

zebra_junior
0

sista bilden var inte så jätte lyckad tycker jag, för bakdelen smälter ihop så med nosryggen på hästen så det ser ut som en knöl på nosryggen.. annars fin bild:)

HannaT
0

Jag vill också ha konstruktiv kritik! :)

Hemsidan som står som copyright kommer upp om några dagar, jag sitter fortfarande och kodar.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Eostra
0

Lizzan - Första bilden är lite för tajt beskuren vid öronen, annars fin. :) Andra bilden skulle oxo kunna beskäras lite annorlundare. Bild 3 var fin, synd att grimman blev avkapad i nedre kanten. Bild 4 var inte så vidare bra då hästens nosrygg smälte in i bakdelen av hästen.

Kämpa på! :)

Klasselover
0

Bilderna säger mig tyvärr ingenting, annars tycker jag som #7..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

frk-Connemara
0

hei, kan noen si hva de mener om dette bilde her?

parsley
0

9 kraftfull, skulle önskat mer luft upptill ovanför hjälmen samt nedtill på bilden så hela hoven kommer med. Bild nummer 0 söt ponny, bild nummer tre rolig. Bild 4 nosryggen smälter ihop med ryggen på ponnyn.

skvallerbacken
0

Tredje bildan hade varit super om mer av hästen hade varit med. nu slutar bilden vid ganachen ochj det ser lite konstigt ut.