Kritik på Fluga ;)
Fotograferade lite idag, bland annat denna söta håriga fluga ^^
Skulle gärna vilja ha lite konstruktiv kritik ;) Hoppas ni försår att det är en mycket svår insekt att fotografera eftersom de gärna flyger :)
Fotad med kenkos mellanringsats - alla tre till canon - och mitt Canon 50/1.8 EF ;) Så varsegoda att kommentera och som sagt vill jag mycket gärna ha konstruktiv kritik ;)
Jag tycker att det var en väldigt häftig bild, men eftersom jag inte diggar flugor och andra insekter så mkt så tycker jag att den var ganska äcklig :) Men det enda jag kan säga är väl att det kanske kom liite för nära, skulle viljat ha haft mer förgrund. Och sen är en vinge lite kapad i bakrunden. Men en snygg bild!
#1 Tack :) Med mina mellanringar går det bara att ha skärpa på ett visst avstånd,och hade jag flyttat kameran lite bakåt hade hela bilden blivit oskarp ;) Fast jag stör mej riktigt mycket på att ja inte fick med vingen, men men :P Någon Mer?
Jag tycker att bilden var fin och väldigt häftig som Majsbecka säger. Det gula innuti blomman var snyggt. Om jag var du skulle jag vara jätte nöjd! :) var nöjd, bilden var jätte fin!
#3 Tack :D