Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 460 ggr
Flikka
0

Krititk - Strömsholm bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha lite kritik på den här hästbilden jag fotade på strömsolm :)

Siggen
0

Du kanske inte borde lyssna på mig, men ändå, (jag är inget proffs..)

Jag tycker bilden var för mörk :D Annars tycker jag den var häftig ;)

Mvh Sigrid

Flikka
0

Haha :D #1 Jadu jag tycker också att den var mörk :D men det är väldigt svårt att fota i snabb galopp :D ^^,

CamillaS
0

Tycker också den är för mörk och känner att människorna i bakrunden stör lite. Men kan du inte ljusa upp bilden i nåt bildredigeringsprogram?

Flikka
0

#3 det kan jag säkert men jag äär på mac datan och det går inte att ha mitt photoshop här :D och jag fick ett mac photoshop typ :D men det fnkade inte av någon anledning :D så ska fixa det sen :D

Storvreten
0

Fin bild :) Har samma kritik som de andra, lite för mörk och lite för många människor XD Får man sno lite uppmärksamhet och lägga in en bild från samma ställe samma tid jag med? :) Var nämligen också där och tog kort :)

Teja-Bea
0

Jag gillar inte alls bilden. Den är rörig med människorna i bakgrunden, ljuset kommer från fel håll så ansiktena på ekipaget blir mörka. Jag gillar heller inte beskärningen och nalleöronen (tussar??) som sticker upp vid hästens nacke stör mig!

Det enda som tillfredställer mig är färgerna.

Men fortsätt jobba på och passa på att läsa alla bra teknikartiklar som skrivits här, på foto iFokus och på hästfoto iFokus!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Flikka
0

#5 gör så :D

Storvreten
0

#7 Tack! :D

En bild här på en arab. Vet att svansen blev borttagen, men det är svårt att fota ;) Men bortsätt från svansavkapet :P

Storvreten
0

Och en på shettisarna :P Tog tid att välja, så många bilder XD

Sewena
0

Sök på Google efter
FastStone Image Viewer 3.5   eller   **GIMP 2.4
**Gratis bildredigeringsprogram som är ganska lätta att lära sig. Jag använder dem till att klippa alla mina bilder innan jag lägger dem på cd för att spara.. Prova om du inte redan har dem..