Bästa redigering #4

---

.. =) ..
# andvänder ni photoshop? Och hur får ni tag i photoshop?

#8 Jupp, det fanns redan i datorn när jag köpte den och så antar jag att det är för de flesta. :)
Du kan beställa photoshop från Adobes hemsida (www.adobe.com) men Adobe-paketen kan vara riktigt dyra och det kostar en hel del även om du bara vill ha Photoshop (om du vill vara laglig alltså). ;)
Det går att fixa gratis, men då är olaglig, så jag tänker inte berätta hur man gör här för jag vill inte bli haffad som någon "medbrottsling".. ;D höhö ^^,
#9 tackar så mycket..

#8 Ja, photoshop är det absolut bästa bildhanteringsprogrammet, enligt mig åtminståne. Men om man klarar sig med ett mindre avancerat program så kan du ladda ner Photofiltre, det är helt gratis. Googla bara photofiltre så hittar du det nog :)

Nu är tävlingen avgjord! Inga fler bidrag.
Vinnaren är Dobben! Jättefint jobbat, rolig idé med det spegelvända och allting :) Gillade när grenarna blir som en slags 'ram' bakom fågeln.
På 2:a plats kom Migoff! Gillar den bruntoniga stilen och bilden passar fint med den.
På 3:e plats L8sson! Rolig idé att klistra in en annan bild, och slutresultatet blev riktigt fint.
G r a t t i s !
Tack alla ni som gav ett bidrag till tävlingen, det var kul att se allas bidrag och ni hade jobbat jättefint allihop! :)
Tack för andra placeringen <3! och grattiz ni andra!
tackar :) aldrig blivit så bra placerad i någon tävling någon gång ^^
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

inlägget raderat av mig
Ingen ny sån här tråd ?
ojoj, är det jag som ska göra en ny tråd ? :o det här har jag helt missat, kan göra en ny imorgon :D
Och TACK!
**