Kattunge i äppelträd
Skulle vilja ha kritik på familjens kattunge som klättrade i äppelträdet igår. Bilderna är oredigerade, har bara förminskat, lagt dit en ram och satt dit loggan.
Kommentera inte förrän jag säger till!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Fritt fram att kommentera!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Älskar bild tre. Bilder på djur som man tar snett underifrån blir alltid charmiga. Jättefin 'ögonkontakt', söt katt och härligt med träd runtomkring:D
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Vilka ogon! (var bara tvungen att saga det)
bild 1 - Fint fangat. En bra diagonal och skarpan pa ratt stalle. Inga storande skuggor eller utfratta partier. Klara farger.
Bild 2 - hade nog varit battre i portrattformat sa att man sag mer av kroppen pa katten och mindre av lovverket.
Bild 3 - Det ar liiite for mycket som hander pa samma gang med loven, grenarna och katten, men jag gillar anda diagonalen de gor, och kattens uttryck. Hade garna sett honom i antigen ovre vanstre hornet eller nedre hogra hornet dar diagonalen borjar/slutar.
Valdigt fina bilder hur som helst! :)
// Amanda
Tack så mycket för all kritik! :)
Första bilden är min klara favorit, eftersom den är lite "ovanligare" än de andra.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Ursöta bilder. Katten är uppmärksam på dej, vinklarna är bra å ja, det är bra! :)
Jättegulligt :) Tänk om de skulle bli lika söta bilder när jag fastnade i ett träd (AA)
-' Rebecca Johansson

Jättefina bilder med tanke på att de inte är redigerade!
Färgerna blev jättebra och katten sitter som smort^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Underbara bilder och den första är lite annorlunda så den är nog min favorit också.
//Pia
Tack tack och åter tack för all kritik! :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se