Kaninhoppning

Fina :)
Jag tycker inte att det blev så dålig kvalité.. Men det vet ju inte jag ;) Den redigerade bilden blev lite för mörk kanske? Men dina bilder blev ju urfina! ^^

Tack:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Vill ingen mer kommentera?

Görbra bilder. Kaninen fångad precis rätt i språnget. Tycker dock att den redigerade bilden är för mörk och att man inte ser kaninen riktigt på den.

Jag håller med parsley. Du har verkligen fångat kaninerna när de är precis över hindret. Snyggt! Även jag tycker att den redigerade bilden blev lite väl mörk, men annars var även den snygg. 
Jag tycker bilder blev jätte bra och fina :) snyggt fotat.
#5 om bilderna ska synas i bra kvalité på iFokus så rekomenderas att beskära dom till 800*600 då ska dom vara i så bra kvalité det går.
Bilderna var väldigt fina, du har som många andra säger fångat kaninera i rätt ögonblick. Måste också hålla med om att den redigerade bilden känns för mörk.
Fina bilder, bild #1 och #5 var lite skojiga ;)
Bra att du har fångat kaninerna i rätt ögonblick. Den redigerade bilden är alldeles för mörk - kaninen är bara en svart fläck utan synliga detaljer. Tycker du hade kunnat zooma in mer på samtliga bilder för att få själva kaninen helt i fokus utan störande föremål (t.ex. matte/husse) i bakgrunden.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Tack för alla fina kommentarer!:) håller med om att den redigerade blev för mörk, Bilden råkade bli oskarp så jag gjorde något kul med bilden istället.