Fotat av mej. *hundar*
Hej hej!
Här va de länge sen man la in foton =), häromdan så fick jag hem och låna en kamera igen =) Canon 300D.
Så jag vill ha lite kritik ifall de någon som orkar =) annar e de bara titta på ifall man vill =) de är bilder på hundar såklart!
-börjar med den här, jag vart mäst nöjd över den här bilden av alla bilder-
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

snygga!!
tack :)

Jättebra bilder! 
Känns som att det är lite väl många för att kommentera allihopa, men iaf.
#0 Jag tycker den var bra, du har gått ner i hundarnas nivå och bakrunden är ren. Hade däremot önskat kortare skärpedjup på bakgrunden så att den inte är så detaljerad med all skog, eftersom det är ju hundarna du vill visa. ;)
Gillar dock #0 och #7 bäst.
#7 var väldigt charmig och söt med tungan som är vikt sådär. :)
Bra jobbat!
#11 tack för kritik =) ja de e faktist en till person som har komenterat samma sak ;) så man lär sej något nytt varje dag :D
De ställer man in på en lite grej som man kan skruva på va?? ska tänka på de nästa gång jag lånar kameran :)
aa han va i rörelse där med, jag tycker de e svårt att fota i rörelse.
Fina bilder och fina hundar! Har själv två JR
#13 tack =)
jaså =)? underbara hundar!
Ja det är dom och busiga! 
#15 ja ^^ tränar du nå agility eller kanske lite gryt??
#16 Nej, tyvärr. Jag försöker hitta en ny ägare till ena hunden, Lillen. Han är sååå aktiv och vill jaga, men jag jagar inte och av olika anledningar så kan jag inte aktivera honom så mycket som han behöver.
Han har varit hos en jägare på prov i två veckor, men han måste lämna tillbaka honom eftersom Lillen och hans hanhund inte gick ihop. 
Den andra hunden, Loppa, hon är så lat att hon knappt vill gå och för att kissa ens 
#17 oj jaha lite tråkigt va? ennu tråkigare när dom inte kan ta hunden =/
Sk*ttråkigt! Men men, det var ju för bra för att vara sant, förstås! Hoppas bara jag hittar nån annan snart, men det verkar svårt, jag har väl för mycket krav kanske…
#19 jo man hittar alltid. jag har försökt att sälja en kanin nu över 1 år, igår hittade jag en seriös person (hoppas vi) som ska ta honom <3 :D
skam till den som ger sej ;)
nej men man ska ha krav, annars kan hunden komma i fel händer!!
För många för att jag ska orka kommentera alla bilderna men den första bilden är helt klart bäst då du har gått ner till hundarna nivå och fotat. Samt att skärpan och färgerna är rätt :)
#21 aah tack :) jo de blidde lite för många men de va n¨ågra jag inte kunde välja imellan. så de blev allla dom bästa