Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 448 ggr
kristinah
0

Mat ur hand

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här talgoxen åt ur handen. Man skulle vara snabb med kameran för den satt inte länge innan den flög igen. Kom gärna med kritik.

Martin
0

Häftig bild, men lite synd att fokus hamnat på handen istället för talgoxen. Alternativt lite större skärpedjup, så att både hand och talgoxe blev skarpa.

mvh Martin

kristinah
0

Tack. Jo jag såg det efteråt att skärpan inte var där den borde varit men som skrivet så satt inte "pippin" stilla så länge.

Martin
0

#2 Jag vet hur svårt det är med de där illbattingarna. Var själv ute en runda i morse och fotograferade bland annat rådjur och ormvråk, men blev väl en bild på vråken som jag blev nöjd med och en på rådjuret. I övrigt svårt då jag kom körande med bil när jag såg dem och nästan direkt när man stannar - trots att man gör det en bit bort - så anar de oråd och sticker.

mvh Martin

kristinah
0

Men det är roligt ändå trots att man inte lyckas alla ggr och det är huvudsaken för mig iaf.

Martin
0

#4 Absolut!

mvh Martin

Mysan59
0

Åh gud så gulligt! Vad roligt att ni hann ta en bild Glad

kristinah
0

#6 Tack. Jo det är roligt med lite annorlunda bilder men som Marnyman skriver är det synd att skärpan är på handen och inte på talgoxen men jag gillar den nog ändå.

Mysan59
0

#7 Jojo, men hur lätt är det att hinna ta ett "perfekt" kort i den situationen? Jag tycker det är bra ändå Glad