Mat ur hand
Häftig bild, men lite synd att fokus hamnat på handen istället för talgoxen. Alternativt lite större skärpedjup, så att både hand och talgoxe blev skarpa.
mvh Martin
Tack. Jo jag såg det efteråt att skärpan inte var där den borde varit men som skrivet så satt inte "pippin" stilla så länge.
#2 Jag vet hur svårt det är med de där illbattingarna. Var själv ute en runda i morse och fotograferade bland annat rådjur och ormvråk, men blev väl en bild på vråken som jag blev nöjd med och en på rådjuret. I övrigt svårt då jag kom körande med bil när jag såg dem och nästan direkt när man stannar - trots att man gör det en bit bort - så anar de oråd och sticker.
mvh Martin
Men det är roligt ändå trots att man inte lyckas alla ggr och det är huvudsaken för mig iaf.
#4 Absolut!
mvh Martin
Åh gud så gulligt! Vad roligt att ni hann ta en bild 
#6 Tack. Jo det är roligt med lite annorlunda bilder men som Marnyman skriver är det synd att skärpan är på handen och inte på talgoxen men jag gillar den nog ändå.
#7 Jojo, men hur lätt är det att hinna ta ett "perfekt" kort i den situationen? Jag tycker det är bra ändå