Hundbilder!
Och såklart lägger jag även in lite hundbilder ;)
Hoppas jag inte tråkar ut er! 
Självklart välkomnas både positiv och negativ kritik!
Kram Lotta
#1 väldigt fin bild, gillar uttrycken i hundens ansikte. Tyvärr blandas hunden in väldigt mycket i bakgrunden och på så sätt försvinner lite. Men en väldigt fin bild
#2 Även här försvinner hunden en anning ibakrunden, annars väldigt fin bild.
#3 Rolig bild med fin bakgrund, hunden ser väldigt pigg och alert ut!
#4 Gillar bilden grymt mycket! plus att det är en otroligt vacker hund. Mycket lyckad bild!
#5 Fin bild och väldigt bra bakgrund, dock tycker jag att du kunde beskurit den en anning.
#6 Väldigt fin bild och bakgrunden också! Hunden ser verkligen ut att njuta, dock synd att bakgrunden verkar mer färgstark och i fokus än hunden.
#7 Väldigt härligt bild, dock väldigt rörig bakgrund.

Gud, vad fin Tarox var! Jag är helt såld ^^. Vad är det för ras i honom?
#9 haha tack ;) Han är en renrasig Amstaff (American Staffordshire Terrier). Jag och pojkvännen köpte honom på Kullarnas Kennel i Hässleholm.
#8 Okej tack för att du kommenterade :)
angående bilderna där Paavo flyter in i bakgrunden var det meningen att det skulle vara så;) Temat på den fotouppgiften var "Ett med naturen" och min fotolärare älskade just de bilderna och gav mig Mvg ;) Han tyckte dock inte att bakgrunden gjorde att hunden blandades in, utan snarare att han hans skönhet framhävdes i och med bildens färger :) Men alla tycker ju olika!
Men tack en än gång för att du kommenterade :) Skulle var roligt om du kunde kommentera kattbilderna också ;)

Och jag tycker INTE att hunden på något sätt försvinner i bakgrunden snarare tvärtom, syftar på bild 1 och 2, dom bilderna gillar jag skarpt + bild nummer 7, övriga var antingen lite oskarpa eller iaf inte riktigt i min smak, hundarna är superfina hur som haver!

#10 Okaj :D Jaa, men dom är ju så fina! =) Vill oxå ha en sånn x)

De två första bilderna föll helt och hållet mig i smaken. Tycker inte att hunden försvinner utan att den passar utmärkt med bakgrunden och ger en jätte mysig känsla.
dom 2 första bilderna är såå härliga, hunden och växternas färg passar så bra ihop! :)