Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 405 ggr
AndreasS
0

Kritik på hundvalp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha kritik på denna bilden.

Bilden är tagen med en Nikon D70, obejektiv Nikon DX  18-70mm 1:3,5-4,5G ED, blixt Nikon Speedlight SB-800

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Niini
0

Lite synd att svansen och tassarna är bortklippta. Sen känns bilden lite tråkig tycker jag. Men väldigt söt valp ;) är det en rottis?

Zvintos
0

Gillar uttrycket på valpen. =P
Dock tycker jag som #1 att det är synd att tassarna och svansen är bortklippta.
Bakgrunden känns lite tråkig.
Hade gärna sett en mer färgglad bakgrund.

_
Jag personligen, gillar att ta bild på rottisar (både vår egen och andras) utomhus, då det blir ett bättre ljus och en annan bakgrund som får den att sticka ut lite mer.
Vilket jag tycker är viktigt när djuret är svart.
Gör även likadant med mina andra djur._

AndreasS
0

#1 Tack för dom orden, nu har jag nått och tänka på. Är totalt amatör har fått låna kameran av min kusin. Bilden är en rottis tik som kommer med stor sannolighet bli våran om det går bra med våra katter.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
0

#2 Det kommer tas mer bilder bara jag blir van med kameran. som sagt är totalt amatör när det gäller avanserade kameror. Men tar åt mig kritiken.

Vattnadal
0

Ofta blir foton bättre om man kommer ner på deras nivå. Din lilla tjej ligger ju dessutom stilla. Att fota 2 huskyvalpar är inte lätt, för de är bara stilla om de sover!

Mycket valpsudd, bara svansar för de hann springa ur bild, eller bara en stor nos för att de är nästan inne i kameran!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

hannele44
0

bra uttryck på valpen..men som sagt-allt ska helst vara med om man inte håller på med konst foto-då kan det se annorlunda utSkrattande