Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettdjurfoto-ifokus
Läst 374 ggr
Mari
0

Mer aktivitet?

Är inne på denna sida ungefär en gång om dagen men jag tycker att det är väldigt dålig aktivitet här tyvärr.

Vad kan man göra för att försöka få igång denna sajt ännu mer? Det vore jätteroligt om denna vore mer aktiv så man har mer att kommentera eller svara på frågor och liknande :)

Eller har jag missat att det egentligen är aktivt här?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Cuyi
0

Jo, det är faktiskt ganska oaktivt här. Kanske kan man locka lite folk från andra fotosidor? Jag menar, dom kan ju vara inne på 2 olika ^^ Brukar kolla här ungefär 1 gång om dagen jag med.

Mari
0

#1 precis! Men sajtvärdarna brukar inte gilla att man raggar över fler medlemmar till andra sidor :(

Det kanske kommer igång om man har mer tävlingar? Mer artiklar?

Sajtvärdarna kanske har någon ide om hur man kan få detta aktivare också? Känns ju så synd att en sida med så stor potential bara ligger i dvala.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jojsan
0

Det finns säkert några från foto.ifokus som även fotar djur, om de inte redan är inne här borde de kolla in ^^ Jag brukar inte skriva så mycket här men jag läser ofta och har också märkt att det inte är så aktivt tyvärr..

Mari
0

#3 Ja och från hästfoto.ifokus och de olika djursajterna, de har säkert något att bidra med eller kunna lära sig av när det gäller att fota djur :)

Kom igen nu :D Tillsammans kan vi göra denna sida mer aktiv!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jojsan
0

#4 Ja, det finns ju flera som fotar sina djur på de olika djursajterna så då kanske de kan tycka denna sida är intressant.

Mari
0

#5 Precis, så det gäller nog bara att få upp folks ögon för denna sajt.
har skickat iväg ett PM till sajtvärden och hoppas att hon kan hjälpa till också :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Metinia
0

Jag håller med, det känns ovanligt dött här. Men jag måste säga att även foto iFokus har ganska dålig aktivitet. Den bästa som jag är medlem på är kanin iFokus, där är det riktigt bra aktivitet! Men att ragga över mer folk låter som en bra idé tycker jag, det vore kul om vi blev fler!

Mari
0

#7 Ja du har rätt foto.ifokus är rätt dött med men inte som här, här borde det ju finnas mer folk som är intresserade tycker jag :)

Får vänta och se vad sajtvärden säger :) Vill inte börja ragga folk utan att hon är med på noterna.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

BrightGloria
0

Det finns väldigt många medlemar som inte vet vad det finns för olika sidor. Det tog jättelång tid för mig att finna att det fanns denna sidan med.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

KickanW
0

Jag skulle iaf hänga mer här om standarden var lite högre… Känns ofta som om det mer är djur.ifokus än djurfoto.ifokus faktiskt :/

Mari
0

#10 Håller med :)

Men vart tusan håller sajtvärden hus? Jag får inget svar på mail :/

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Metinia
0

#11: Konstigt att inte ens sajtvärden verkar vara aktiv, fast hon kanske bara har missat att kolla sin mail…

Mari
0

#12 ja iallafall inne på marsvin.ifokus så är det nå knas med mailen att det ibland inte syns att man fått ett nytt PM :)

Jag hoppas iallafall att det går att få tag på någon så att sajten får komma igång lite mera.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

KarolinaNowak
0

Jag finns här :) Har bara haft lite mycket att göra irl..

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo