marsvinsbilder-önskar kritik

Antligen lite kvalitetsbilder pa marsvin! Underbart!
Den forsta ar valdigt fin. Klara farger, bra skarpa och bra komposition (mycket luft till hoger, dit marsvinet tittar, bra gjort!). Dock har du tappat detaljer i ogat pga skuggan. Det hade du kunnat avhjalpt genom att placera ett vitt papper, folie eller en vit plastbit till vanster om marsvinet for att reflektera lite ljus och latta upp skuggan.
Den andra ar ocksa valdigt tjusig, men jag skulle tro att den vinner lite pa en tajtare beskarning. Det ar lite for mycket luft och storande moment ovanfor marsvinet, sa jag hade kapat i hojd med stenen i bakgrunden och aven under marsvinet for att vaga upp det. Aven har hade en reflektor hjalpt for att latta upp skuggorna som tar over lite.
// Amanda

tack så mkt!! det värmer… 

Underbar känsla du fångat! Älskar ljuset. Fina bilder helt klart..
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Bild 1: Gillar denna bild! Fin komposition och härlig bakgrund som inte stör ett dugg utan gör bilden väldigt begaglig att titta på.
Synd att det är en skugga över ögat men Musiken har ju gett dig ett jättebra tips på hur man kan undgå det till nästa gång :)
Bild 2: Denna är också underbar! Gillar den mer oredigerad än den redigerade varianten. En väldigt mysig bild på ett fint marsvin, tycker att marsvinet står ut fint från bakgrunden.
Bra jobbat!
Ser fram emot fler bilder från dig ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

tack så mycket alla 

#8 Riktigt söt :) Spännande bild när man ser halva dig (?) och ett trött marsvin ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#9 hihi, ja det är jag! hade timer på… (det heter det på min kamera ^^)

*putt*