Kritik - Huskybild
Hejsan!
Jag skulle gärna vilja ha lite kritik på denna bild som jag fotograferade idag, det är en Alaskan Huskytik som heter Busa.

Vet inte om du menar allvar… Men ser du inte själv att det är en bra bild, eller?
Vilken husky blir inte bra på bild…..? Förutsatt att fotografen inte darrar på hand och orsakar suddighet.
Kom igen…det är ju en klockren bild på en husky. =)

#1 Hehe tanken var litegrann vad jag kanske kunde förbättrat och så :) Men tack så jätte mycket!
snygg husky har ju många sådana jag tycker åxå att den är väldigt bra men är dden tagen på sommaren eller har den så där lite päls XD tänkte för våra har så mkt :P men det finns ju dom med lite åxå
Du kunde kanske vart lite längre ifrån hunden
Tkr du har en mkt vacker huskytik!
Bra beskärning, lagom kontrast
Synd bara att du inte kom ihåg att ta av halsbandet

jättefin bild, skulle varít ännu finare utan halsbandet.
men annars jätte snygg

Eftersom bilden är av en husky måste jag säga emot #4 och #5, halsbandet stör mig inte då det sitter bra på hunden. Däremot så stör jag mig lite på stammen/ stolpen som kommer upp mellan öronen.
Annars tycker jag att det är en BRA porträttbild.

#4 & 5 Jo halsbandet stör mig också, men tyvärr kan inte denna dam vara lös :/ Jag har provat föreställa mig bilden utan halsband, men tror hon skulle kännas så "tom". Utan hon springer all världens väg så fort hon får chans ;/ Har redigerat bort kopplet på henne, halsbandet kändes som det var för svårt för att redigera.
#6 Tack så mycket, jo trädet bakom är jag medveten om och ångrar att jag inte tänkte på det tidigare.

#7 Skönt att höra att du har redigerat bort kopplet för här har jag suttit och trott att du hade så bra lydnad på hundarna så du kunde koncentrera dig på porträtt foto, när mina hundar försvinner bara jag funderar på att ta av dem kopplet.

#8 Hehe, ja detta är ju min mammas husky så jag skyller på henne ;) Men min huskytik Nikita(f.ö "kusin" till hunden i första inlägget) så har jag något bättre lydnad. Hon kan vara lös och kommer på inkallning, kan sitta still(lite skryt;)) men för att hon ska kunna vara lös och det så har jag kämpat tills jag trott att jag ska bli gråhårig.
Kan lägga upp en bild på Nikita också och håller tummarna att ni vill titta på den också, men glöm inte att detta är bara en bild när jag fixade till inställningarna :)
liknar min hund :P #9 Perfekt bild