Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettoff-topic
Läst 373 ggr
Mari
0

OT: Utställning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I helgen har jag utställning :) Andra gången jag har det för mig själv och inte med andra och denna gången är det mycket mer seriöst än sist! Så jag är väldigt nervös för det är på en hantverksmässa/marknad som varje år haft mycket besökare.

Så om ni tycker att jag vart oaktiv här denna vecka så är det för jag haft fullt upp med att välja bilder och skriva ut och dona.

Har försökt mig på att skriva ut bilder som passar i puzzelramar som jag tänkt sälja och ta beställningar på i helgen. Bifogar en bild så får ni se ungefär hur de kommer se ut. Har 3st kvar att skriva ut, klippa och få in i ramarna och det ska jag ägna morgondagen åt.

Önska mig lycka till nu!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Abico
0

Vad kul! :) Lycka till!

Hanna 

VickiochTova
0

Kommer nog gå som en dans =) Lycka till!

Abico
0

Hur gick det?

Hanna 

Mari
0

Det gick jättebra! Dock kom det inte så mycket folk som föregående år men jag är nöjd ändå :)

Fick sälja några bilder och puzzelramar som jag bifogade bild på i första inlägget  och jag knöt en hel del nya kontakter och fick dessutom ett fotojobb, eller ja jag ska redigera ett gammalt brudfoto som blivit lite blekt :)

Så nu hoppas jag på att kunderna strömmar in xD Nä men många har kollat hemsidan min idag :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se