Oaktiv
Tyvärr så har jag vart väldigt oaktiv här pga att snövädret dödade vårt internet + hemtelefon, i morgon har vi vart bortkopplade från omvärlden i en vecka :P
Vi får tillbaka det tidigast i morgon annars blir det efter jul.. Men jag försöker att snylta internet hos vänner och släktingar så att jag kan kolla in här men ni får tyvärr vänta med att jag är aktiv tills jag får internet hem igen.
Om vi inte hörs innan jul så vill jag passa på att önska alla en riktigt God Jul!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Vad trist..elaka snöoväder. Hoppas det löser sig snart, en vecka?? Vet inte om jag skulle klara mig utan så länge 
Go Jul till Dig med, o nu räcker det väl med snö, det tycker iaf jag!
Besök mig gärna på Ronias matte

Då är vi fler som får klara sig utan omvärden. Men så har vi nästan samma ledning när vi bara har några kilometer mellan oss. Vi upptäckte i söndags när vi kom hem att ledningen var död.
Vattnadal är också utan internet och har svårt att kolla fotoutmaningen.

Fast nu är mitt telefonsnöre lagat av 2 trevliga karlar, det var av 640 m från huset.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Va bra :) o att det var trevliga karlar är ju oxå ett plus 
Besök mig gärna på Ronias matte
Nu är jag tillbaka igen!
De var och fixade vår lina idag med så nu är jag tillbaka :D Dock är jag hos min pojkvän och ska jobba i helgen så jag vet inte hur mkt jag kommer hinna vara här men jag ska försöka så mkt jag kan!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se