Kritik?

jag hade nog velat ha lite luft under hunden med. Men vackra färger och söt hund. Den där blåa himlen är ju härlig.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

haha, hur kul som helst. Synd att tassarna är suddiga tycker jag, hade blivit mer en helhet om dom var lika skarpa som huvudet… Kanske?.. hm.
Men färgerna och allt annat är ju bara så bra.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
#3: Tack :) Jaa.. Kanske hade det blivit lite mer helhet på bilden som du säjer. Men jag gjorde det lite med flit, och hade fokuset på huvudet istället. Bara för att testa hur det blev. :) Tack för kritiken. 
Mvh Emelie 
Som Hennun säger så hade det varit bättre med luft under, men ja det går ju inte alltid. Sen känns det som att hunden är inklistrad :O Himlen är förfärligt blå? xD Fin färg men men, det kanske är jag som fantiserar :P Fin bild iaf :D Och söt hund :)

verkligen förfärlig himmel xD jättefina skärpa och färger på samtliga, men bild nummer två och tre gillar jag bäst. tvåan för ögonblicket, och glimten i ögat på hunden, trean för att den är så fridfull och vacker, men utan att vara tråkig. ettan hade varit jättefin med lite mer luft under.
Bild 1: Otroligt vacker bild! Sådant fint ställe du hittat och hunden är inte dålig den heller så som den posar ;)
Det enda jag kan säga som är negativt om denna bild är att det behövs mer luft nertill. Annars har du lyckats totalt!
Bild 2: Detta är en mysig bild :) Gillar att fokusen ligger på hundens huvud och inte tassarna. Dock syns det tydligt att du använt blixt då hundens trampdynor blir för ljusa och ansiktet för mörkt.
Bild 3: Också en vacker bild :) Dock är inte bakgrunden lika ren och fin som på den första bilden men jag tycker om att du gått ner i hundens nivå och fotat därifrån, det känns som man är mer med hunden då när man kollar på bilden.
bild 4: Denna gillar jag kompositionen på jättemycket. Fast bilden känns alldelens för gul men gillar verkligen bilden ändå.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se