Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 419 ggr
gigytffyvbk
0

Kritik tack - katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kritik så väl som beröm önskas på dessa 3 bilderna :)

gigytffyvbk
0

bild 2

gigytffyvbk
0

bild 3

[PixelMollan]
0

Kan inte säga annat än att dom är sjukt bra alla tre.!

Hennum
0

jag tycker dom är lite för ljusa för min smak. Men det är ju jag det. Helt fantastiska bilder annars, och vacker katt.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

catlins
0

Jag älskar såna här bilder, den första kanske är lite fööör ljus men de är helt otroliga tagna allihopa. Tvåan är min favorit Kyss

Besök mig gärna på Ronias matte

Llinnea-
0

Bilderna var jättefina :) Men aningen ljusa. Tycker också att kattens kropp ska vara lite mer i fokus. Men super härliga bilder!

Cuyi
0

Underbara bilder, lite ljusa kanske men jag gillar det. Bra skärpa :) Dock stör jag mig på mangapennan i bild 1 x'd
söt kissekatt :)

gigytffyvbk
0

Tack alla :)  dom ser inte så ljusa ut i min dator så den e nog fel inställd kalibererad eller va de heter XD … #7 håller med dig om att promarkern stör… skulle plockat bort den innan :/

Mari
0

Bild 1: Är det en penna som ligger där? Jag gillar den iallafall :D Självaste bilden är underbar, katten ser verkligen ut som en fotomodell ;) Fast speglingen i ögonen gillar jag ej men att det är lite överexponerat i kanterna på katten tycker jag inte gör något, det tillför bilden något precis som pennan.

Bild 2: Också en in bild :) Jag vet inte om jag gillar eller ogillat att öronen är avkapade, katten ser iallafall ut att vara med på noterna och det gillar jag :) Dock är det spegling i ögonen på denna bild med.

Bild 3: Lite rolig bild. Gillar den inte lika mycket som de andra två men den är fortfarande bra. Skulle nog vilja se lite mer utav det som katten gnager på tror jag.

Är bilderna fotade i studio?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

gigytffyvbk
0

#9 Tack, tror att anledningen till speglingen i ögonen ser kontsig ut beror på att jag bara använde en studio blixt eftersom det annars blev alldeles för överexponerat med 2 stycken för att jag använde en bländare på 1.8 för att få ett väldigt kort skärpedjup…