Tema: Första snön bilder!

Våran snö försvann efter en vecka så nu är det bart igen :/ Tog tyvärr inga bilder då men nästa gång snön kommer ska jag ta fram kameran och tvinga ut nått djur i snön :P
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gör de! våran snö är påväg bort den me! men får hoppas på att det blir kallt nu nångång!
Det finns snö där jag bor :) Har inte fotat några djurbilder i snön ännu…
Japp, det har jag. =P
När jag var till pojkvännen och vovven sist, snöade det som sjutton.

gud vad härligt. har börjat regna här igen så nästan all snö är borta. halt som satan. :/ inte så trevligt.
Ja såklart! Tudor har äntligen överväxt sin fobi över snö, nu tycker han det är härligt, lite kallt om tassarna bara =)
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Är pudelvakt och fick den här snöiga bilden idag; synd att den ser så grå ut bara, kall på nå vis. Kan man lägga nå filter över o få den "varmare"?
Besök mig gärna på Ronias matte
Att kalla det första snön vore väl att ljuga, men här är kissemissen Jörgen i snön i alla fall!
Ser ut som han fått span på nåt som paralyserat honom
Fin bild!!
Besök mig gärna på Ronias matte
#11: En bil åkte förbi ^^ Tack!
#10 wow, vilken bild! den ger en sån mysig känsla :) har kollar lite på dina bilder och jag kan inte annat än att beundra dom.
#13: Tack, vad jättesnällt sagt! :)
Jättefina bilder allesammans :D
Tyvärr har jag ej haft så mkt tid att fota ute i snön ännu men några bilder har det blivit och de lägger jag upp när jag kommit hem igen :)
Tänkte göra en tematråd av denna, hoppas det är okej :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#18 Vilken otroligt fin katt och bild :D älskar verligen kattens ansiktsuttryck
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#10 Att fånga en vacker katt i den posen på bild, kallar jag lyckträff! Mixen av sol och skugga gör bilden extra effektfull.
#17 och 18. Sissi är visst en hejare på att fotoa katter i snö. De tre första är bara såå bra!
(De två sista har nackdelen av störande inslag. En gren sticker fram och en ful trappa syns i bakgrunden på #19. En snödriva döljer kattens bakben på #20 och sedan är bilden oskarp, ev lite för mörk också.)

10: åh, en lemur-katt! så söööt! :D
17: vilken mysig bild. Snö och långhårig katt. kan det bli bättre?
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

#24 Ooh, så vackert! Jag tappade nästan andan, så tagen blev jag.
Vilken kamera använder du? Är du van fotograf?
Det här är min favorit bland alla 245 som jag tog när vi äntligen fick chansen att springa fritt i snön :)
#25 Oj, tack! Jag har en vanlig digitalkamera, en Panasonic Lumix DMC-TZ3 och jag har bara fotat "seriöst" i kanske 1 år. Alltså inte särskilt van men fotar kaninerna mycket. Vad glad jag blev