Mina djur,,,
lägger in bilder … vill gärna ha lätt kritik på dom…
NI får gärna trixa och fixa lite med dom :)
Orkar inte ge kritik på alla bilderna. vill du ha kritik på någon speciell bild utav de du lagt upp så säg gärna till så ger jag det.
Så ett tips är att inte lägga upp allt för många bilder om du vill ha kritik på alla, då räcker det gott och väl med max 4st tycker jag.
Sen är det svårt att se om bilden är bra eller ej när du ej roterat dem rätt. Så alla (utom 1) stående bilder är ju liggande nu och det är ingen höjdare direkt tyvärr.
Men jag tycker du har fina djur vad jag kan se på bilderna. Jag gillar närbilderna på Huskyn men tycker att det är alldelens för oskarpa för att vara riktigt bra.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#12 jag vet var tvungen att knäppa utan blixt med en digital kamera och det 'är ingen höjdare om man är skakig på hand :/
#13 Förstår :)Det är ingen höjdare alls att fota utan blixt med skakig hand :(
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#1 det där är ju stallets häst, typ Bosse eller vem de nu är! xp
#15 ehh inte bosse iaf nej men de är jag som fota bilden ?

#16 jo, det är bosse;D jag ser det xp
#3 , den blev jag kär i ! :D
#17 han är vääll inte så där fet :O eller kraftig :)

#18 jag har inte varit och kollat på honom på ett tag, men man ser också på hans svampgrejor i örat xp
#20 Nej tyvärr inte i mina ögon
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#22 Den är jättefin, fast vänd på bilderna så de står rätt innan ni lägger ut dem, blir så mkt lättare att kolla på bilderna om man slipperböja på huvudet. men som sagt det är en fin bild men kvaliteten är inte lika bra :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

putt :)
vad har häst på #1 i öronen??
#25 Svamp av något slag, hon har skrivit det i en annan tråd så det är därför jag vet ;) Min häst hade också så men inte lika mycket så det syndes utan bara någon rund knöl och veterinären tyckte inte att man skulle göra nått åt det.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se