Massor av kritik, önskas!
Jag har varit medlem här på sajten länge men har inte alls varit aktiv här. Beroende till stor del på att jag inte har haft någon bra kamera men jag har med jämna mellanrum varit hit och tittat och förmodligen lärt mig en del också.
Jag har ett stort intresse av att vara ute och också att fota djur och natur. Nu i helgen köpte jag mig en systemkamera, så nu blir det upp till bevis. En Canon, EOS 450D.
Det är inte ljust så länge här uppe i norr, så när jag och hunden for ut på skidtur, höll det på att mörkna.
Kameran följde med och jag tog detta kort bland andra.
Vilka fel ser ni? Bilden är helt oredigerad!
Vilken spännande bild! Den ser nästan spöklik ut!
Vill du bara veta felen? :P
Största felet jag tycker mig se i bilden är att bakbenen är avkapta på fel ställe, antingen skulle du ha haft lite mer med eller hela benen. Man ska aldrig kapa vid någon led för då känns det fel.
Sen att huvudet har duplicerats tycker jag bara ser häftigt ut likaså skuggan som finns där efter blixten.
Jag hoppas på att du blir mer aktiv här nu och delar med dig av dina bilder nu när du köpt dig en ny kamera ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tack för kommentaren!
Nej, nog får ni skriva positivt också…självklart.
Det var svårt att hinna få henne på bild. Yster som hon var, att få springa lös och leka i snön. Dessutom höll det på att vara så mörkt att jag hade svårt att se, att alla delar kom med. Men jag ska tänka på det där, med armar och ben. Har hört det förr men inte tänkte jag på det, när jag fotade.
Ja, det lovar jag! Jag menar, att bli mer aktiv här inne nu.