Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: tävlingar
Läst 269 ggr
Mari
0

Resultat kattfototävling #6 SNÖ

3a: texasmamma med sin bild på tassavtrycken i snön, tycker att denna bilden är väldigt påhittig!
Det är ju ingen synlig katt men man ser ju att det vart en där ;) Grattis till 3dje platsen!

2:a KickanW med surikatten, väldigt fin och annorlunda bild, gillar ljuset som faller på kattens ansikte
och framhäver ögonen. Att kattens är väldigt nyfiken på vad som är på andra sidan snöhögen är väldigt
upplyftande för bilden. Grattis till en andra placering!

1a: Grattis matildah! Med denna bilden på din grannes katt vann du denna utmaning. Det är en väldigt
vacker bild och katt och ja tycker att du har lyckats få ett fint ögonblick fångat då katten tittar
över axeln in i kameran. Att bilden sen är överexponerad gör inget, det framhäver bara att det är vinter och en del snö.

Nu ser jag fram emot det nya temat du matildah har äran att välja. Jag hoppas även att det blir ännu flera som deltar i
nästa omgång utav denna utmaning.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

matildah
0

Oj, tack! Trodde aldrig att jag skulle vinna, får fixa ett nytt tema så fort jag hinner, på måndag blir det nog

Mvh Matilda

Migoff
0

Wow, är den här tråden fortfarande igång *stolt*. Grattis!

KickanW
0

Grattis till ettan och trean och tack så mycket för andrapriset :)

Mari
0

#2 Forfarande igång vette tusan, jag återupplivade den efter en lång dvala ;) Så nu hoppas jag att den kommer hålla i sig ett tag :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Migoff
0

#4 Aaa, tänkte nästan det. Skapade den i våras tror jag och 6 tävlingar sen i våras verkade lite snålt ^^