Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 327 ggr
Hannybee
0

Kritk - Kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite kritik på den här bilden. Tagen för länge sedan med vanligt digitalkamera, dock redigerad för första gången idag. xD Passar det att jag har dragit ner mättnaden på allt utom ögonen? Skulle jag har tänkt på något säskilt när jag fotade?

Hannybee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till bild som ni också gärna får kommentera. Någon?

moonsi
0

jätte fian synd bara att svansen inte var hel.

hästen där imot var super fin får än att längta till vår/sommar

moonsi
0

vet att de var höst men får mig att längta till andra hållet ialf :-D

Hannybee
0

#2, #3 Tack så mycket! :D Ja, håller med om att jag borde tagit med hela svansen. Beskar den lite, men hela var inte med från början ändå, tyvärr. Hästbilden är ju tagen i höstas, men det är väl klart att man längtar lite till våren och sommaren. ;)

Emma-lundqv
0

Söta bilder

#0 borde du gått ner mer på kattens nivå, och haft solen i ryggen istället :)

Mari
0

Jättefina bilder, speciellt hästbilden och kattbilden är lite speciell då bara ögonen är i färg :D

Håller med #5 om att du kunde ha gått ner mer på kattens nivår, hagt solen i ryggen och sen försökt få med svansen, känns väldigt konstigt att den är kapad då det är en så viktig del utav en katt.

Hästbilden är jättemysig, riktigt härliga färger, det enda som ser lite roltigt ut med den är att mulen rör på sig :P Haha :D fast det ser så sött ut :D

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hannybee
0

Tack för kommentarerna! :D Den första är ju i och för sig tagen för kanske 3 år sedan och jag visste inte så mcyket om foto då. Katter är svårt för de kommer ju fram till en och vill gosa hela tiden. xD Fast motljuset däremot var meningen att det skulle bli så.

Med hästen satt jag hur länge som helst och "ryktade" i photoshop, den var jättelerig från början… :P