Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 570 ggr
VickiochTova
0

Kritik - hundbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute och fotade lite under helgen, vore bra om någon kunde kolla med kritiska ögon så jag har chansen att ta om korten när solen visar sig igen…

VickiochTova
0

ett till

VickiochTova
0

och ytterligare ett Glad

Jojsan
0

Fina bilder men det jag reagerade mest på var att halva ansiktet var mörkare på alla bilder. Man ser inte riktigt hela ansiktet då, det var synd. Men i övrigt tyckte jag det var fina bilder, med fint ljus.

Mari
0

Otroligt vackra bilder! Har ni ingen snö??

Första bilden tycker jag är bäst, den ser mystisk ut och det gör ju iofs alla 3 bilderna vilket jag gillar.

Andra bilden blev lite för mörk i hundens ansikte jag skulle vilja ha lite ljusare men jag gillar den :)

tredje bilden är också jättevacker! Hunden står så fint och tittar bortåt. Tyvärr är det även här en skugga över hundens ansikte jag ej gillar.

Jag tycker du har lyckats bra, vill du testa ta nya bilder så tycker jag att du ska fortsätta i samma stil men försöka att inte få skugga över ansiktet.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

VickiochTova
0

#4 Inte en snöflinga finns det här nu…

#3 & 4 Vet att det skuggades men lekte lite med det ljuset med tanke på att jag inte kan ta bilden med ljuset helt i ryggen då hunden kisar med ögonen då… Alltid en balansgång men får ge mej ut och leka igen när solen kommer fram!

xandor
0

Jag tycker att färgerna var fina - att det var tre delar i bilden. Hunden, gräset och svarta bakgrunden. Tyckte bäst om första bilden där det var tydligast och ja, den gjorde mest intryck på mig.

VickiochTova
0

#6 Har samma känsla som dej för den bilden =)

BrightGloria
0

Alla är jättefina men favoriten är nog den första.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ressu
0

Fina bilder. Tycker dock som dom flesta att den första var bäst Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ramaika
0

Jättefina bilder  Glad

Hamstersr2cute
0

Nämen vad fina bilder! Skrattande gillade den första bäst ;)

RobFrazie
0

Jag gillar nog nr 3 bäst, men pälsen står åt alla håll, borde borstat lite bättre innan tagningen. Annars gillar ljus osv.. Kanske lite mer ljus mot ansikte och lite kraftigare fokus på ansiktet.

Klara_Svensson
0

jättefina bilder tycker att 1 var bäst =)

Hannybee
0

Jättesnygga alla tre, jag älskar ljuset och det pigga, vakna uttrycket på hunden. Jag har nog faktiskt inget negativt att komma med… Tycker du har gjort ett mycket bra jobb. ;)

marika-J
0

underbara bilder! så fin hund!

Jag tror jag gillar den sista bäst, framförallt pga hundens uttryck.

Kan hålla med de övriga om skuggan över ansiktet, men överlag en duktig fotograf Skrattande

VickiochTova
0

Tusen tack allihop för era kommentarer!!

Adrina
0

Måste bara säga att hunden är otroligt snygg.

IdaL
0

Jag kan inte säga något med 1:an och 3:an dom var jätte fina och verkligen vacker hund du har :) där emot 2:an känns lite fel desutom känns skärpan lite åt fel håll på denna bild de har nog hamnat lite fel eller har inte kameran fått fokusera klart ;)

Ramaika
0

Jätte fina bilder Skrattande