Kritik: Kattpuss
Hehe gulligt! 

Verkligen sött! Lite tips: ta bilder i bättre ljus, så slipper du blixtljuset i bilden som nästan alltid försämrar bilderna- för betraktaren. Sedan att gå längre ifrån objektet och zooma in, det gör bakgrunden suddig och ger mer fokus på det man vill visa. Lycka till i fortsättningen!!
Gillar din bild jättemycket, den är otroligt söt!
Håller med #2 här med att om du har bättre ljus så slipper du använda blixten :) Lika med att gå längre ifrån och zooma in, fast har du en vanlig digitalkamera vet jag ej om det hjälper så mkt, det medför mest bara att bilden blir suddig iallafall på den digitala jag brukar använda när jag ej har en systemkamera :)
Jag hoppas att det blir fler inlägg från dig här på sajten :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
tackar allihop :)
japp en vanlig digital är det :) så jag har försökt zooma och zooma men lyckas bara få suddigare bilder :) svårt med katter och bebis som inte är stilla heller ;)
men jag ska försöka fota i bättre ljus nästa gång :)
Så söt bild!!
Jätte fin :) Kan bara hålla med #2 blixten har hamnat runt örat på bebisen och de resulterar att den blir överexponerad. Nästa gång kan du föröska tända så mycket lampor som möjligt eller gå ut där ute med dina modeller ;)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Hur ska man då då lyckas med ögonblicksbilder? Bara gå omkring i dagsljus eller alltid ha en 500 wattslampa tänd i pannan?
det är svårt nog med en seeeeg digital kamera ;) när jag blir rik ska jag köpa mig ngt nytt.. 
vad jag hade önskat mig i min bild är att man inte ser bakgrunden så mkt.. att zooma funkar inte med denna kameran, det blir jättesuddigt.. finns det annat sätt man kan få mer fokus på objektet och inte se bakgrunden? jag är ny på detta…

Gullig puss :)
#7 de heter ju ÖGONBLICKS bild ;) Då har du alltså hitta rätt ögonblick när allt stämde eller också när ingen stämde ;)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Själva grejen med att få till ögonblicksbilder är ju att man ska få till allt. Hur svårt det än är att ta en bild är ju inte bilden riktigt bra förrän man fått till ljuset, motivet, skärpan, kompositionen och allt vad det är. Hur bra motiv man än fått till spelar det ju ingen roll om bilden t.ex. är överexponerad eller om man missat halva motivet.

Jättegullig bild
)