Kattfototävling #8 ÖGON
Kattfototävling #8
Förutom den vanliga fotoutmaningen har det startats en kattfotoutmaning! Här är det bara kattbilder som gäller!
Vinnarens pris är att starta en ny tävling med tema och att välja vinnarna. Lycka till!
Veckans tema: ÖGON
Du kan tolka det hur du vill, bara det är en katt med. Tävlingen är aktuell i en vecka och avslutas den 11/2
Tidigare teman:
#1 - Smygbilder
#2 - Hopp
#3 - Ung
#4 - Bus
#5 - Sömnig
#6 - Snö
#7 - Kärlek

Min systers katt när hon var kattunge och vi nyss fått hem henne :)
Lady heter hon och jag tror att jag tog bilden 2006 någon gång under hösten.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Min katt Charlie :D Hoppas den e lite bra :P
MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"
Här kommer ett öga från mig :) Fotat en härlig dag i sommras! Hoppas det var OK jag redigera den lite jag satte lite kontrast och klonade bort lite skit i ögat men det stog inget i "reglerna" så antar det är ok :)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

puttar!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Såg just att det inte står något i reglerna att bara en bild är tillåten, vad är det som gäller? Brukar ju vara en bild i såna här tävlingar.
Inte för att det hör till tävlingen, men jag kom att tänka på när jag kollat på allas bilder att katterna verkar gilla kajalpennnor (oavsett kön) 
#16. Oh vilken sötnos… mkt fina ögon dessutom :) älskar rödisar :)

#15 Hmm inte jag som skrivit reglerna :P Men det borde vara en bild per tävlande.
Den som hålla i detta tema tycker jag får bestämma denna gång hur det ska vra så lägger vi till i nästa tävling att det bara är en bild/person som gäller.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag tycker också att det ska vara en bild/person. Eftersom det bara är en person som skickat in två kan det få passera denna gång men det bör nog framgå att det är en bild som gäller.
Tack för alla fina ögonbilder!
Håll ögonen öppna! Resultatet kommer att presenteras i nytt inlägg så snart jag bestämt vilka tre det blir.
Då låser jag denna tråd så väntar vi med spänning på resultatet :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Modellen heter Napoleon ;P