Kritik!
Jag tycker att den är bra. Kanske lite för mycket beskuren, skulle vilja se den en liten bit ifrån dvs mer hals och lite mer rymd runtomkring.

Det runt om störde bilden så därför jag beskurit den en aning
Väldigt mysig och fin bild :) Håller med #1 om att den känns lite för mkt beskuren, det finns ju fler sätt att dämpa ner det runt omkring än att beskära så som göra det suddigt.
Gillar att bilden är svart/vit, det är inte ofta man ser, jag tror bilden skulle må bra utav att ljusas upp lite runt ögat och nosen.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Tackar för det! Ja svart/vitt tycker jag också att det är rätt dåligt av faktiskt, Var som sagt typ ett år sedan jag gjorde bilden, men fårse om jag inte ska göra om den igen så får vi se vart det leder till :D

Jag tycker den nya varianten blev klart mycket bättre :)
Den blev dock ännu mörkare vid ögat och nosen men denna bild känns mer estetisk än den föregående :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#6 Tackar!
Men inte blev det väl mörkare vid ögat?
Jo på denna skärm så är det mörkare :) från ögat och ner en bit och sen nosen är mycket mörkare än första bilden du la upp
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ja nosen vet jag inte, Men ja på min skärm (som är väldigt ljus) så ser jag inte att den är mörkare.

putt

putt

Puttar igen…
Tycker bilden blev mycket bättre då du inte hade beskurit :) Jag tycker det är en väldigt härlig bild :)

#13, tackar så mycket :D