Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: tematrådar
Läst 650 ggr
matildah
0

Lägg upp och få kritik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg att det finns en sån här tråd redan, men att den är ganska lång, så då startar jag en ny.

Ge kritik till bilden ovan och ladda sedan upp din egen bild. Här är min bild.

mimmibackman
0

Snyggt fångat och gillar motivet, dock är inte skärpa och kvalite spec bra. Gillar att du har valt att ta med spegelbilden av fågeln i bild :) Fina höstfärger i bakgrunden med.

matildah
0

#1 Tack för kritiken, fotade tidigt på morgonen med dåligt ljus och hade dessutom bara 70mm så var tvungen beskära bilden något, men hoppas få fota fler svanar nästa år :) Tack!

rulda
0

#1 härligt utryck katten har i ansiktet. Lite synd att luvan smälter ihop med filten. Det gör att bilden ser lite platt ut.

jag kan själv inte bestämma mig för om jag tycker om den här bilden eller inte.
Vad tycker ni.
(det skarpa ljuset är meningen, ville se vilken effekt jag kunde få)

idisen95
0

#3 häftig men jag skulle tyka det vara bra och häftigt om man kunde se ögonen eller ett öga

Glorious
0

#3 mycket söt hund, dock lite konstig ställning på hunden men det kan ju vara det som är meningen men jag tkr nästan att du skulle prova att ta när han har en vanlig ställning som när han ligger kanske och prova ur olika vinklar eller ta tex. inställning som sepia eller svartvit för att få fram en fin bild. Men det är klart det är roligt med något speciellt typ kanske när den hoppar eller något eller som den gör nu men eftersom man inte ser ansiktet typ så känns det som man inte heller ser hunden om du föstår ;)

Detta är min jättesöta, underbara katt :D Hans brorsa e dubbelt så tung o han skulle kunna bli tungviktare, men min lille Ronny håller sig till viktkurvan tror jag! :D Så här är en bild på min Ronny!

emms
0

Söt katt! Men den ser lite suddig och mörk ut tycker jag. Och det skulle vara bättre om katten tittade in i kameran :)

Här är min lilla kanin Muffin :D

Emma

rulda
0

tycker att bilden är jättefin, mjukt ljus och bra skärpa.
Tycker att hans namn i hörnet förstör allvaret i bilden lite.
Snyggt med logan, jag såg den knappt först.

Toker ute på ballkongen

Moorooten
0

skulle vela se hela katten och en aning tråkig bakgrund.

lägger väll upp denna igen (har inte nyare)

Missel
0

Tkr bakgrunden är bra, bilden är lite suddig. Hade beskärt den lite mer.

pyrst
0

Gud sa fin! Super super fin - vet inte vad annat jag kan saga! Den hunden vill man krama!

Laddar upp en fisk bild - jo det ar allt ett litet djur med pa bilden!

h00jff
0

#9 Isländsk fårhund?

Missel
0

#11 Ja de är det

Niini
0

#10 Jag tycker bilden är aningen för blå och sen hade jag tagit den från sidan istället för uppifrån. Är nyfiken på flickans min ;)

andreaa
0

#13 Gillar bilden och färgerna. Men tycker att hundens huvud är vridet lite för mycket åt fel håll. Skulle vilja se mer av det, typ så man ser ett öga.

Monsa
0

Om änderna legat mera nertill så hade det varit en bra bild.