Lägg upp och få kritik!

#1 Tack för kritiken, fotade tidigt på morgonen med dåligt ljus och hade dessutom bara 70mm så var tvungen beskära bilden något, men hoppas få fota fler svanar nästa år :) Tack!
#3 mycket söt hund, dock lite konstig ställning på hunden men det kan ju vara det som är meningen men jag tkr nästan att du skulle prova att ta när han har en vanlig ställning som när han ligger kanske och prova ur olika vinklar eller ta tex. inställning som sepia eller svartvit för att få fram en fin bild. Men det är klart det är roligt med något speciellt typ kanske när den hoppar eller något eller som den gör nu men eftersom man inte ser ansiktet typ så känns det som man inte heller ser hunden om du föstår ;)
Detta är min jättesöta, underbara katt :D Hans brorsa e dubbelt så tung o han skulle kunna bli tungviktare, men min lille Ronny håller sig till viktkurvan tror jag! :D Så här är en bild på min Ronny!

#9 Isländsk fårhund?
#11 Ja de är det
#10 Jag tycker bilden är aningen för blå och sen hade jag tagit den från sidan istället för uppifrån. Är nyfiken på flickans min ;)