Kritik - 3 hundbilder
Har idag tagit måånga bilder på Blixten, men har tillslut lyckats välja ut de 3 bästa som jag nu vill ha kritik på.
Bild 1 Blixten står och väntar på att få hjälp ut ur badkaret
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ingen som har något att säga?
_**/Mvh Anne
Jag gillar första bilden mycket! Han ser så härlig ut.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Bild 1: Lite annorlunda bild, inget man ser ofta - en stor hårig blöt hund :P Gillar väldigt mycket att man får kontakt med honom, dock vet jag inte riktigt vad jag tycker och tänker om draperiet, dels är det j ubra att det är med, bilden ser ej så platt ut och man ser att man är i badrummet :) Fast det drar även till sig uppmärksamhet. Bilden känns också lite sne men ananrs gillar jag den.
Bild 2: Så synd att du inte fick med det andra ögat! Det hade nog blivit en riktigt häftig bild eftersom du säger att de är i olika färger, gillar att du har gått ner i hundens nivå och att man får kontakt med honom.
**
Bild 3:** Känns lite för stillastående för att vara en bus bild ;) Denna gillar jag minst utav dessa tre, för rörig bakgrund och det säger mig inte så mkt då jag ej känner hunden.
Jag tycker att du har blivit mycket bättre sedan de förra bilderna du la upp! Bra att du tar åt dig och blit bättre, ser fram emot nästa gäng med bilder från dig :D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#4 tack
#5 Bild nr 1 blev lite sned för jag var lite ostadig på handen och jag håller med om att det nog hade vart snyggare bild om inte drapperiet varit med.
Bild 2 jag försökte verkligen få undan pälsen så att båda ögonen skulle synas men den var inte så samarbetsvillig.
Bild 3 jo den blev lite stillastående men det var en av de få busbilder där jag hann ta kortet innan hon förvunnit ur bild.
Jag tycker det är jätte roligt att få hjälp att utvecklas, det har sedan jag hittade denna sajt blivit betydligt roligare att försöka få seriösa bilder istället för som det tyvärr ofta blev förr bara en massa konstiga flumm bilder.
_**/Mvh Anne
#6 Vad kul att du tycker så 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se