Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 442 ggr
[Mharya]
0

Kritik - 2 hundbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fotat min vovve lite grann med min CANON EOS 1000D. Är 13 år och älskar att fota. :P Men behöver lite mer kritik och tips för att komma frammåt. :) Även tips på t.ex blixtar, objektiv m.m som skulle passa vid olika tillfällen som jag borde ha. ;) Så börja kritisera ;P (Bläddra ner för att se den andra bilden! ;D

[Mharya]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 2 kommer här! :D

Trollhassel
0

Åh, vilken mysig vovve! Jätefina bilder. Skulle ha velat ha med himmel med över vovven på bild 1.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[Caifeen]
0

#0: Hade nog blivit bättre om kameran hade vart i hundens höjd, istället för att ha den under eller hur man ska säga. Men bilden var  jättefin, det var den verkligen och jag älskar bakgrunden! :) Och det blev jättefint när den satt på dendär stenen ;)

KickanW
0

Vad är det för ras tro?

[Mharya]
0

Tack så mkt till båda. :D Ska tänka på allt ni sagt. :P Jag tänkte att hunden såg typ "mäktig" ut när jag tog underifrån. :P Testade bara lite XD Fast det skulle nog blivit bättre om jag som du sa (Caifeen) tagit den i samma höjd. :) Förstod inte vad du (Trollhassel) menade med himmlen på bild 1? O__o" Det är väl mkt himmel på den, allt det blåa är himmel. :P

Trollhassel
0

#5 Ja, absolut! Det är fint med mycket himmel. Jag syftade på att bilden hade varit fantastisk med mer himmel i överkant. Jag älskar bilden som den är nu också. (och jag vet naturligtvis att allt det blå är himmel) Menade inte att den var dålig på något vis. :(

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[Mharya]
0

#6: Jaha, det var så du menade. :P Även om du inte menade att den var dålig så får man säga att den är dålig. x) Det var inte så jag menade. :P Höhö… :P

#4: Det är en Eurasier vovve :) Från kennel Leiionspitz <3 :) Deras hundar är underbara! ;)

KickanW
0

#7: Oh vad kul, jag har planer på att skaffa en liten eurasiervalp och har faktiskt pratat med några som köpt från Leiionspitz! :)

[Mharya]
0

#8: Åh, vad kul! :) Rasen är helt underbar! :P Dem har så olika personligheter istället för att bara vara vanliga "hundar" om du fattar vad jag menar. :P Fast dem kan vara lite surskalliga, fast inget så dem bitts eller gör något farligt. :P Våran hund är underbar, även om hon är en liten madonna. x) Hehe, tycker verkligen att du ska köpa en från Leiionspitz, deras hundar är så fina! :)