Djuphavsfiskar...
Håll med om att det är facinerande att se vad som döljer sig i de djupa haven! Det är knappt man tror att det är sant.
Mvh // Staffan

Riktigt häftiga bilder! Jag är dykare, men vilken tur att man aldrig är nere på de djupen. Skulle var lite läskigt att stöta på vissa av de djuren (säger tjejen som inte bryr sig om hon är 5m från en haj…
).
Häftigt!
mvh Martin
Den där gröna firren såg ut som en elefant ^^
http://www.regret-nothing.com
OMG va cooolt :D

sjukt snygga bilder!! det är verkligen facinerande vilka djur som bor i havet :o
Usch, vilka läskiga djur som fanns där nere :) Men fina bilder…
Coola bilder :D
Vad läskigt! Men jättesnygga bilder. :D

Ser ut som små aliens;) Härligt att det finns så mkt spännande djur, Är dock glad att jag slipper bada med dem:p
både facinerande och skitläskigt!! usch, tkr inte om vatten X'D

Wow!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hur har du lyckats fotografera de? Ascoola bilder!
En del påminner o värsta sci-fi filmen ju.
//Pia
Eller hur Puma77!!Visst gör dom!Vad läskiga!Ska aldrig bada mer!em gång jag såg en död sardin på botten i havet när jag snorklade i polen jag blev jätte äcklad!Vad skulle jag gjort om jag såg någon av sådana varelser?!?!! Guuh
jösses, jag o simma i havet o om jag inte ser botten. Sjögräs avskyr jag när det slingrar runt benen, känns som om värsta monstret ska dra ner mig o efter dessa bilder….. ja ni fattar. Nä blir badkaret o poolen framöver
//Pia
haha

Ja, fy vad läskigt. Jag som var rädd redan innan…
Den där första firren är seriöst det fulaste jag sett i hela mitt liv :D
Okej, jag som älskar vatten blev riktigt rädd nu :/ ! Har snorklat i röda havet, svårt att tro att det finns liknade fiskar där … Tänkte man inte på då .. det ju riktigt djupt där vi snorklade :S Fast just dom här kanske inte finns där men iaf !
Va söt den tredje va !

Vad häftigt! Varför är de flesta djurhavsfiskar mycket läskigare än vanliga? xD

Helt fantastiska bilder! Förut såg jag en dokumentär om såna fiskar med tänder… Usch, jag hoppade till flera gånger! Men dom är så coola! Jag är så himla fashinerad av vad som finns där, längst nere..
Riktigt häftiga bilder, men USCH för att träffa på en sån där.
Jag är livrädd för fiskar, och då menar jag fiskar som abborrar, mörtar och gäddor. Dessa fiskar skulle jag ha dött om jag mött på :/ Men VÄLDIGT fina bilder =)
Haha! En Dumbo-bläckfisk!!
Den runda röda saken såg ut som något från rymden
WoW!

Meh.. är jag den enda som inte kan se sidan? Fast iof så är det ganska länge sen ni skrev nåt sist här…
Inte jag heller :(
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#26 & #27
Det är iofs 2 år sedan inlägget skrevs så tyvärr har nog bilderna blivit borttagen eller bytt plats.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

coolt:P