Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 292 ggr
Mari
0

Kritik - Kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja veta vad ni tycker om dessa två bilder.

Först ut:
Kattunge som ligger och sover innuti ett sånt här "ost"-hus och sover middag.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Andra bilden:

Nyvaken kattunge som tittar ut ur "ost"-huset och undrar vad jag håller på med därutanför.

Nu får ni kommentera

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

MarHai
0

Tycker om båda bilderna. Den första är lugn och varm, den andra mera bedjande och känslosam.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

hyltebarn
0

Gillar också båda,
Väldigt fina :)

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

KickanW
0

Den första säger inte mig särskilt mycket, fototekniskt är den utan anmärkning men ja, själva kompositionen och motivet är ganska tråkigt.

Den andra bilden däremot är intressant! Annorlunda komposition och underbart fångat uttryck hos katten. Ljuset är perfekt också. Blicken fastnar verkligen i bilden! Riktigt bra!

BrightGloria
0

#1 Åh, jag blir alldeles varm! Jättesöt!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Creation
0

Jag gillar #0 bäst, den är så rofylld och harmonisk. :) Tvåan är för hemlighetsfull för min smak. Jag tycker inte om mystik, gåtor jag kan lösa passar mig bättre. Tungan ute

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Adrina
0

Fina! Gillar mest bild 2. Den lilla plutten ser så superduper söt ut där ju. Bilden säger mig också lite blyghet, vilket jag tycker är jättesött.Kyss

Greddelin
0

Väldigt rara bilder! Tycker att det är aningen distraherande att ljuset hamnar på "dörröppningen" och därmed hamnar för mycket i fokus. Efterbelys och beskär, skulle jag säga! Himla söta kattungar!

Mari
0

Tack för alla kommentarer Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se