Kritik - kattfräs
Vill gärna ha kritik på denna bild, lite utav en ögonblicksbild då katten började fräsa när jag kom för nära. Sen vågade jag inte gå nära igen så detta blev första och sista bilden (!)
Fungerar beskärningen?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Klockren bild! Älskar blicken.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
cool ögonblicksbild

Snyggt! Älskar också blicken, fint fångat. Beskärningen är fin, skulle kanske beskärt lite mer under, ytterst lite bara. Tungan är också lite för brusig.
Men annars superduper snyggt gjort!
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Klockrent fångat, perfekt komposition, häftigt ljus… Möjligen lite oskarp och konstigt fokus, men det är förlåtet! :D

Läckert! Mycket snyggt med de vita morrhåren!
En sak jag skulle göra är att ljusa upp den en aning kring nos och ögon så man får lite tydligare blick och detaljer i minspelet.
Tack för alla kommentarer
Vet dock inte hur mkt jag kan ljusa upp den mera för att den inte ska bli förstörd. Då den är väldigt mörk från början så blir den väldigt brusig om man ska ljusa upp den mer 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Provade att öka skärpan samt ljusa upp lite vid ögonen, den blev ju lite brusig (som du själv säger) men ändå…
#8 Ja den blev hemskt brusig :S
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Häftigt!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Du har ingen större version man kan experimentera med? 

Grrr… naturligtvis lägger programmet av och jag kan bara använda Elements… Jag gav det ett försök men tror inte jag får till det bättre än du redan gjort.
Det är en himla läcker bild som sagt! Väldigt "fräsig"! hehehe
#13 Näe det är en svår bild, var väldigt mörkt i rummet där jag tog så jag har högsta iso tyvärr.
Tack! haha ja den är verkligen fräsig xD
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se