Kritik - Skäggagam
Skulle uppskatta lite kritik på dom här bilderna. Det är min underbara Skäggagams hane Alfons som agerar som modell.. xD <3
Börja inte förän jag säger till!
Måste bara säga att jag har bara de här tre bilderna, de andra försvann när min data kraschade, men som tur var så hade jag lagt ut några på Reptiler iFokus.
Bild 1.
NU KAN NI BÖRJA :D
Bild 1: Väldigt fin och genomtänkt bild! Gillar kontrasten mellan den hårda reptilen och den mjuka människan. Det jag tycker skulle förbättra denna bild är att man skulle se mer utav reptilen. Eftersom det är den som bilden handlar om så tycker jag man ser lite för lite.
Ett annat alternativ är att man kanske zoomat in mera så man ser mer utav människans ansikte och reptilens ansikte.
Bild 2: Också en jättefin bild, bakgrunden är perfekt, nästan så att reptilen smälter in i bilden vilket iallafall jag tycker om :) Gillar dock inte att bakbenet är kapat.
Bild 3: En rolig bild men ur fotosynpunkt gillar jag den inte alls, vinkeln framhäver tjockismagen ;) Sen är det en skugga där jag inte gillar + att bilden känns lite överexponerat över ryggen men det är kul att du fick med tungan :D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#4 (bild 1) Joo, jag tycker också att man skulle se mer av honom, men det var inte jag som tog kortet xD
(bild 3) haha xD jag var typ tvungen att rusa dit eftersom det går väldans snabbt xD
#6 Tack! :D Den vart jättefin! :')
#7 haha lite slarvit gjort, men tack :)

Tycker bilderna var jätte fina :)