Kritik - Iller
Läst 13 (-3 för mina läsningar) ggr and no coments
#3 Det är väldigt många här som bara går in och kollar och inte kommenterar :) Jag skulle vilja att det förbättras men alla vill ju inte kommentera heller tyvärr
Bild 1: Jättesött :D Gillar att du har tunnat ur färgerna så de inte är så skarpa. Jag gillar formen som bildas när de ligger sådär. Tycker du har lyckats bra med denna bild
**
Bild 2:** Spännande bild, dock tror jag den hade vart bättre om det varmer luft till höger (dit illern tittar) istället för till vänster. Synd att skärpan inte hamnade på nosen också annars hade det vart en jättebra bild.
Bild 3: Denna var intressant! Men som du säger så skulle det nog vart mer av ansiktet och luften neranför istället för en lång hals där uppe. Silvertejpen kan man ju inte göra så mycket åt. Gillar att den är svartvit.
Bra jobbat! Tycker du har lyckats bra fast du sa att de aldrig är stilla ;)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#4 första bilden gillar jag själv bäst, 2:an blev knas från början, fick välja på att ha med kartong eller väggen, kartongen var nog att föredra får oftast för mycket luft på bilderna ^^
Den här på bild 2&3 var helt utmattad av lek så hon ligger ned på båda men är vaken.. där hade jag min chans, i action är det omöjligt ^^ sen 1:an där sover dom.. nästan alla illeägare har massa sov bilder på dom för att dom är lättast..
Angående att du ville det skulle förbättras håller med, oftast brukar man ju ha något att komma med fast bland verkar det som om de ej vill dela med sig, jag försöker dela med mig så mycket jag kan.