Kritik-djurbilder
Vad tycker ni om bilderna?
Lovar att jah tagit bilden nedan oxå:) hade den bara inte på denna data så kopiera den från s.s^^
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
puut
// Hanna
#1 Lite onödigt att putta efter bara några minuter… Du kan åtminstånde vänta 24 timmar innan du puttar tycker jag.
Jag kommenterar senare när jag har tid att kolla igenom bilderna.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
ngn som vill komentera?
// Hanna
#3 Lugn det kommer! Tycker du borde som sagt vänta en dag eller två innan du puttar upp tråden, det är lite dålig aktivitet här på sidan för tillfället så det är inte så många som kollar in dagligen.
Bild 1: Här skulle du gått ner mer i hamsterns nivå, det rä alldelens för mkt fågelperspektiv just nu vilket jag inte upplever som en bra vinkel.
Men färgerna är bra och även skärpan det får du ett pluss för.
Bild 2: Synd att kaninens öron och bakben är kapade, hade vart en bra bild om du tagit bilden stående istället för liggande så man slapp se så mkt utav bakgrunden på sidorna och så hade du fått med hela kaninen, jättebra att du är i samma höjd.
Bild 3: Säger mig inte så mycket mer än att det var en bra ögonblicksbild - kattens min är verkligen skojigt. Jag hade nog viljat se att du hade gått närmare kattens ansikte och försökt att inte kapat örat. Har du använt blixt på denna bild? Ser ut som det är blixt som speglar sig i katten ögon :D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
ok tack:)
// Hanna