Kritik-hästbilder

Hästen ser jätte fin och välskött ut!
Men jag saknar hela benen och sen hade jag gärna sett hela ryttaren också. Annars är den fin.
Ser inget blått mellan frambenen.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Jättefin häst!
Älskar hästen och bakgrunden men hade nog försökt ta bort personen som håller i honom.
ANnars gillade jag bilden. :)
Lägger upp en bild på ett dräktigt sto.
Minen är tummen upp!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

#10 Hmm, ser inget konstigt vid mulen :P
#11 på min dator ser det ut som om från mulen och neråt är den delen flyttad åt något håll en liten bit. Ser inte ut att passa in.. vet inte riktigt hur jag ska förklara
#12 Menar du att grimman sitter snett??? =)

Hästen såg inte så glad ut i uttrycket då öronen var bakåt.. även staketet störde i bilden ..
Lägger in en siluett
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Jag tycker att du skulle ställa in skärpan bättre på nosen, jag vet att det är väldigt svårt att få tag på sådanna här foto "moments" men försök med lite bättre skärpa på det som är nära, ett förslag är att om du har en bra kamera där man kan ställa in på Makro så gör det, det blir garanterat bättre bilder då! ;o))
Ha det bra!

#22 var din kommentar till min bild? Om så får jag inte riktigt ihop kommentaren med motivet :)
(misstänker att du kommenterade Trådstartarens bild)
Tror inte att alla i denhär tråden riktigt förstått vad leken går ut på. ;) Man ska alltså lägga upp en bild och sedan ska den efter det skriva kritik om den föregående bilden och lägga upp en egen bild, som sedan nästa person ska komentera osv. :)
#24 Helt rätt! ;)

#29, Hm, hade för mig att detta var em tråd med bara hästar "ifokus" ? Sak samma, jag tyckte din bild var fin, synd att man bara såg kattens huvud, men det var också lite charm med det :) Blåa ögon va? <3 ;)
En bild på Ett galopp löp på Täby.
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

Jättefin häst men jag gillar inte riktigt att den är svartvit… Eller jag vet inte, när bilden är svartvit så blir bakgrunden mera neutral men samtidigt så blir hästens ögon för mörka, tappar lite väl mkt glans.
Min bild, det smutsiga täcket kanske stör vissa. Men ett smutsigt täcke är en så stor del av hans personlighet så jag har valt att inte beskära bort det.
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

#47: Härligt ljus och gulligt att hästarna springer rakt mot dig! Jag skulle nog ha försökt ta bilden stående, men det är svårt att förutse sådant, jag har ingen aning om hur lång tid du hade på dig att tänka innan du tog bilden, det ser ut som en ögonblicksbild! Jag hade nog klippt till bilden en del, lite för mycket utrymme på sidorna.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#48 Fin bild dock gillar jag inte riktigt beskärningen och ljuset är inte det bästa. i övrigt fin bild. lite tråkig bakgrund och (på min skärm) känns något oskärp.
Lägger upp en bild på hästen Emely! :-)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Dock blev den väldigt brusig :S
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#49: Om du klickar upp bilden i ett nytt fönster med full storlek blir den skarpare. :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se