Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 378 ggr
TheUnknown
0

Kritik - Iller

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina illrar, Bambi och Rambo. Ge kritik på fotografierna. Ej omgjorda i photoshop. :)

TheUnknown
0

Bild 2 Rambo

TheUnknown
0

Bild 3 Bambi

nadnadiine
0

På den första bilden hade jag gärna sett det lite mer ner i illrarnas nivå.. Det hade vart intressant ;D Men ja annars gillar jag bilderna :D

IdaL
0

#0 Fin bild! Hade helst sett att du hade gått ner på deras nivå så att du hade fått mer ansikte och mindre rygg med.

#1 hel charmig bild! Dock skulle jag velat se hela huvudet på den men annars hel skön bild!

#2 Fin! Dock säger den mig inte mer än en "iller rygg" då man inte ser huvudet alls på bilden.

Forsätt jobba på! Skrattande

Mari
0

Bild 1: Hade också viljat att du var ner i dera nivå så det inte ser ut som man tittar ner på dem. Sen var det synd att blixten var så stark så allt blev så ljust. Vet inte om det är blixten som gör att den ena får röda ögon.

Bild 2: Denna var den bästa! Riktigt fin närbild! Bakgrunden är härligt oskarp och jag gillar att man ser morrhåren så bra. Jag stör mig inte alls på att huvudet är kapat, det fungerar jättebra såhär.

Bild 3: Nej denna gillar jag ej, känns bara som man ser något avlångt hårigt. Hade det inte stått att det var illrar på bilderna hade jhag inte fattat vad det var :P

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

TheUnknown
0

#3 tack det har jag inte tänkt på. :)

#4 håller med. :) sant. det blir mycket rygg på bilderna. hehe. får tänka på det. men på  bild 3 tyckte jag vattnet blev ballt. o på bild 2,,.. jag hade ingen aning om hur jag fick till den med det suddiga i bakgrunden men nu vet jag. hehe. men jag håller med, det var synd att hela huvudet inte fick vara med. :( ska fortsätta jobba! :D

#5 tack för dina komentarer. nej, det är inte blixten som ger honom röda ögon, han är albino. :) hehe. men utan blixt blev bildden jätte mörk då detta utspelar sig under vår säng här hemma. :) har inte lärt mig hur man gör så bilderna blir ljusare utan blixt än.. jobbar på det. gillar verkligen också bild 2. den är härlig. men skulle velat se hela huvudet. men han är väldigt närgången när kameran kommer fram. min lilla fotomodell. haha okej, nummer tre var inte så intressant. haha. men men. :) kul med kritik på dem.

tack alla. :)